Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is een van mijn lievelingsplaten, stond ook op mijn lijstje als mijn potentieel album of the week. Alle vier “conventionele“ rockplaten van Eno vind ik zeer goed tot geweldig, maar dit is het hoogtepunt. Onlangs Here Come The Warm Jets nog eens op gehad, met daarop een van de meest face melting gitaarsolo’s ooit, ook gespeeld door Fripp hier.Brian Eno - Another Green World (album)
Tijdloos album voor mij. Meest gekend van zijn ambient werk maar de rockplaten mogen er zeker ook zijn. Dit is een soort overgangsplaat of iets tussen de twee in. Weinig cohesie in het geheel met veel 'spontane' nummers en ook veel instrumentals erop. Elke keer ik die weer beluister na lange tijd, voelt het weer zo fris aan. Een album dat evengoed in 2021 zou kunnen gemaakt zijn.
En wat een muzikanten ook die erop spelen: John Cale, Robert Fripp, Phil Collins, Percy Jones...

Animal Collective? Flaming Lips? Architecture In Helsinki? Misschien Broken Social Scene of Neutral Milk Hotel.
Zijn er mensen die meer zoals dit kennen? Zelfs op het album zelf staat buiten dit nummer eigenlijk niks goed.
Normaal ben ik niet into weird shit, maar dit overtreft alles. Het is episch en ook nog eens goeie muziek. Het nummer zelf ken ik al wel langer, deze performance heb ik net ontdekt en nu ben ik zo hyped dat ik niet ga kunnen slapen.![]()
Top, dikke merci! De namen die ik hiervan al kende, vind ik allemaal wel goed ja. De rest zal ik eens uitproberen de komende week.Animal Collective? Flaming Lips? Architecture In Helsinki? Misschien Broken Social Scene of Neutral Milk Hotel.