D
Deleted member 621
Guest
Lang geleden!
Denk dat dit mijn eerste echt zware plaat was, en meteen onder de indruk!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nogmaals!Lang geleden!

( na liters bier te zuipen)Persoonlijk schatte ik hem hoger in dan Kurt Cobain,Chris Cornell en Eddie Vedder .Nogmaals!
Echt zonde dat vocalist Layne Staley ook al het verkeerde pad koos en hieraan is bezweken (op 34-jarige leeftijd ook nog). Hij had echt een héle goeie stem...![]()
Dat sowieso, al lijkt het mij het aan de ene kant wel moeilijk om Layne met zijn "collega's" te vergelijken gezien hun stemmen allemaal heel verschillend zijn/waren.Persoonlijk schatte ik hem hoger in dan Kurt Cobain,Chris Cornell en Eddie Vedder .
)Deze nummers kan ik ook wel waarderen (in Velvet Revolver):Scott Weiland mag ook niet vergeten worden,ook helaas al overleden.
Wat is er vintage aan een band uit 2006?Coole vintage occultrock.

De sound van de band. En toen was ik 19 jaar, vanuit mijn 34-jarig standpunt gekeken is dat ook vintage.Wat is er vintage aan een band uit 2006?![]()

Wat is er vintage aan een band uit 2006?![]()

Gisteren toevallig Anthony Kiedis op Radio 1 gehoord (het nummer, gelukkig niet de man), deze ochtend dit album ook al eens opgezet. Tof plaatje!