Naar welke muziek luister je nu?

Zit al een paar dagen in mijn hoofd met deze meesterlijke soundtrack en heb hem gisteren nog eens opgelegd. Nu loop ik heel de tijd na te denken over de zin van het leven en de oorsprong van het heelal.

Northern Hammer - Electric Medicine (album) @Avondland
Zwaar genoeg in ieder geval! (Misschien zelfs met momenten een beetje té voor mij. Ook ik heb mijn grenzen. :unsure: )
Vocals zijn wel weer minder mijn ding.

Laatst bewerkt door een moderator:
The Avalanches - Since I Left You (2000): 9/10
Lekker album echt waar.

Waarschijnlijk niet echt een formaat naar jou smaak, maar dit album moet je echt eens ervaren in hun Gimix DJ set.

Dit jaar nog een gigantische catalogus gevonden van hun radio spots en heleboel andere rariteiten, pm me gerust(or anyone else for that matter) if ye wanna go down that rabbithole.

Pentagram - The Vintage Collection (met die ge-wel-di-ge opener Forever My Queen!!!) :cool: :love:

Per toeval enkele weken geleden ontdekt. Ze zeggen zelf dat ze " Dark Cabaret Circus Metal " spelen. Beestje moet een naam hebben, zeker? Toch hebben ze het niet helemaal mis. Hun teksten zijn duister ( Execution is fun, How Nightmares Die ) , Vocals is inderdaad meer cabaret stijl , terwijl de keyboards zorgen voor een circus sfeertje. Enkel Metal is het niet echt.

Ik word er wel vrolijk van.

Terug
Bovenaan