Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben een grote Unwound fan, crimineel ondergewaardeerde band!![]()
Stond op de shortlist voor AOTW maar het zal iets anders worden ;-)Ik ben een grote Unwound fan, crimineel ondergewaardeerde band!
Leaves Turn Inside You was bijna mijn keuze voor AOTW geweest, had het tot de laatste 5 keuzes geschopt. Dat is eigenlijk wel al Unwound 2.0, de beste 'echte' Unwound plaat vind ik Repetition denk ik.Stond op de shortlist voor AOTW maar het zal iets anders worden ;-)
Misschien voor ronde 3!
Leaves is een meesterwerk. Straks nog eens opleggen.Leaves Turn Inside You was bijna mijn keuze voor AOTW geweest, had het tot de laatste 5 keuzes geschopt. Dat is eigenlijk wel al Unwound 2.0, de beste 'echte' Unwound plaat vind ik Repetition denk ik.

Goh ik zie de albums allemaal in een grotere evolutie, zonder te hoeven zeggen dat er een 1.0 of 2.0 is. Al de Unwound albums hebben bovendien hun merites (understatement).Leaves Turn Inside You was bijna mijn keuze voor AOTW geweest, had het tot de laatste 5 keuzes geschopt. Dat is eigenlijk wel al Unwound 2.0, de beste 'echte' Unwound plaat vind ik Repetition denk ik.