Naar welke muziek luister je nu?

Ave Caligula.
Ik zou wat geven om naar de tijd terug te keren toen die plaat uitkwam. Live was dat altijd er op en vervuld van agressie.

Momenteel:
redelijk recent album dat klinkt alsof het 25 jaar geleden gemaakt werd, lekker vuil

Ik zou wat geven om naar de tijd terug te keren toen die plaat uitkwam. Live was dat altijd er op en vervuld van agressie.

Momenteel:
redelijk recent album dat klinkt alsof het 25 jaar geleden gemaakt werd, lekker vuil
Paragon Impure nog gezien in Groot-Bijgaarden enkele jaren geleden (Lugubrum was er ook bij, die kapoenen), toen hun laatste nieuwe uitkwam. Ik kan niet vergelijken met de vroege jaren, maar het was toch ook aardig.

Paragon Impure nog gezien in Groot-Bijgaarden enkele jaren geleden (Lugubrum was er ook bij, die kapoenen), toen hun laatste nieuwe uitkwam. Ik kan niet vergelijken met de vroege jaren, maar het was toch ook aardig.
Daar was ik ook. Ik herinner me dat de stroom uitviel tijdens de Lugubrum set.
Zoals je zegt, het was goed. Maar niet met de bruutheid van weleer. Wat ik ook van Lugubrum vond. Ik ben blijven haperen in de tijd rond De Totem. Een vrij luide set van hun ergens in 2004 heeft me een week ruis bezorgd overigens. Oordoppen waren niet trve en ik was jong en dom.

Leg ik die maar meteen op:

Bloedmooi, dit.
Klinkt inderdaad heel mooi... ❤️
Mondt wel uit in een stuk dat heel zwaar op de maag ligt (eerste nummer).

(EDIT: volgens mij heb ik deze band al eens via jou gehoord. :) )

Laatst bewerkt door een moderator:
Trouble - Psalm 9, met de geweldige Cream-cover (Tales of Brave Ulysses) die nog steeds in mijn hoofd zit na zo'n 24 uur.

EDIT:

Terzijde:
Ik lees op dit moment een boek over meisjes en vrouwen met autisme, en kwam dit citaat tegen dat met enkele aanpassingen door mijzelf kon zijn geschreven:

"Ik was ben ontzettend dol op muziek. Ik gaf de voorkeur aan muziek van voor mijn tijd en hield niet van de dingen die mijn leeftijdsgenoten leuk vonden. In mijn tienerjaren hield ik van rock-'n'-rollmuziek prog, doom,.. uit de jaren vijftig seventig en zestig tachtig van de vorige eeuw, en ik speelde mijn favoriete nummers steeds opnieuw; ik kende alle teksten en wist alles van de artiesten."

:unsure:

Ik heb officieel geen autisme niet en weet ook niet of ik het heb, maar wat is dit herkenbaar...

Laatst bewerkt door een moderator:
Album Efterklang / Copenhagen Philharmonic – The Piramida Concert
Momenteel 2de nummer van de A-Kant - Apples

PS:
Ooit verliefd geworden op het album Piramida op een screening van The Ghost Of Piramida.
Voor wie eens iets anders dan de gebruikelijke tv wil kijken:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan