Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

:

Twee topreleases en behoren zonder twijfel tot mijn favoriete albums aller tijden.Novos Baianos - Acabou chorare (1972): 9/10
Milton Nascimento & Lô Borges - Clube da Esquina (1972): 8/10
Twee keer aangenaam verrast door deze Braziliaanse albums. Novos Baianos is eigenlijk verrassend poppy voor die tijd, en klikt eigenlijk direct. Maar ook Clube da Esquina klonk heel goed, maar die zal ik zeker nog wat meer moeten luisteren, is ook een wat langer album. Ik vind het allebei in één klap onder de sterkste dingen die ik tot dusver al heb gehoord uit de jaren '70. Natuurlijk ook wel nog niet zoveel geluisterd. De jaren '70 zijn mijn "gat in mijn cultuur", dus daarom dat ik er wat probeer aan te werken. Maar deze muziek ligt me zeker en vast wel. Ik raad het ook zeker aan.
Preta Pretinha vind ik machtig. Maar de rest mag er zeker ook wezen, zoals Brasil Pandeiro, Besta é Tu onder meer. Qua sfeer zeer zomers en ook wel verrassend optimistisch en speels, eigenlijk muziek waar je vrolijk van wordt.