Naar welke muziek luister je nu?

Big Thief - Dragon New Warm Mountain I Believe in You (2022): 8/10
Cuushe - Butterfly Case (2013): 7/10
Playboi Carti - Die Lit (2018): 7/10
Panda Bear & Sonic Boom - Reset (2022): 7/10
Warpaint - Warpaint (2014): 7/10
Cuushe - Waken (2020): 6/10
Interpol - Antics (2004): 6/10
Empress Of - Save Me (2022, EP): 6/10
Weezer - Weezer (1994): 5/10 (met de blauwe hoes)

Albums die ik vrijdag en dit weekend luisterde.

Geen fan van Weezer, hoewel de slottrack nog wat goed maakt. Antics vond ik ook wat vergeetachtig, misschien moet het wat groeien, maar TOTBL is gewoon van een ander niveau, alleen de sfeer van dat album. Warpaint moet ook sowieso meer beluisterd worden (ook debuut eens herbeluisterd), zijn wederom groeialbums.

Big Thief springt er meest bovenuit. En Butterfly Case verwacht ik nog wel dat zal groeien persoonlijk, is typisch een album dat me moet liggen, maar moet ik meer luisteren.

Laatst bewerkt:
Big Thief - Dragon New Warm Mountain I Believe in You (2022): 8/10
Cuushe - Butterfly Case (2013): 7/10
Playboi Carti - Die Lit (2018): 7/10
Panda Bear & Sonic Boom - Reset (2022): 7/10
Warpaint - Warpaint (2014): 7/10
Cuushe - Waken (2020): 6/10
Interpol - Antics (2004): 6/10
Empress Of - Save Me (2022, EP): 6/10
Weezer - Weezer (1994): 5/10 (met de blauwe hoes)

Albums die ik vrijdag en dit weekend luisterde.

Geen fan van Weezer, hoewel de slottrack nog wat goed maakt. Antics vond ik ook wat vergeetachtig, misschien moet het wat groeien, maar TOTBL is gewoon van een ander niveau, alleen de sfeer van dat album. Warpaint moet ook sowieso meer beluisterd worden (ook debuut eens herbeluisterd), zijn wederom groeialbums.

Big Thief springt er meest bovenuit. En Butterfly Case verwacht ik nog wel dat zal groeien persoonlijk, is typisch een album dat me moet liggen, maar moet ik meer luisteren.

Die Big Thief is een instant classic en AOTY zonder twijfel. Ik zie niet in wat dit nog gaat toppen in de komende maanden. Magnifiek album.

In een totaal andere categorie :

Live improv deep heady dub techno met jazz flourishes en een weergaloze Tony Allen op drums!

Terug
Bovenaan