NFL Fantasy Football

Wat een schijtspeeldag was me dat....
't is erg gesteld dat de LB de 3de meeste punten haalt, na mijn DEF en gelukkig een uitstekende RB.
Mijn TE haalt zelfs 0 punten.. hoera daarvoor. Nu hopen dat Winston nog 3,5 punten kan scoren...
Dan kan ik optimaal profiteren van een zelfde offday bij de tegenstander.

Bon, Kortrijk zijn eerste L van het seizoen aangesmeerd ondanks dat een derde van mijn team een Bye week had.
Hopelijk zijn we vertrokken nu :p

Die punten van de defense is toch ook maar iets raar. Mijn krijgt 31 punten tegen, 4 sacks, 1int en een safety: 16,30 punten.
Tegenstander 30 punten tegen, 1 sack & 2 fumbles: 25 punten.

Total yards against: 295 vs 397. Ik vermoed dat hier dan het verschil zit?

Mahomes 4 trade?

Burrow > Mahomes

Als ik deze week verlies heb ik het te danken aan Mahomes...Eerste keer onder de 100ptn dit seizoen...Al een geluk dat Mahomes niet negatief is geeindigd, nu toch nog een waterkansje op de overwinning?

Je kan de puntenbepaling bekijken op https://fantasy.nfl.com/league/1623328/settings

Toegelaten yards spelen inderdaad een rol, al maakt dat in uw geval maar 1 puntje uit.
Het grootste verschil komt uit de return yards van de Kick en Punt. Daar heb je 14 tegenover jouw 9.3.
Ook de forced en recoverd fumbles leveren meer op dan een sack.. dus daar haalt ie ook al 10 punten

Misschien naar volgend seizoen de puntentelling eens onder de loep nemen, want eigenlijk horen die return yards niet echt bij een DEF.

Als je DEF echt slecht is en 35+ punten en 500+ yards toelaat, dan heb je daar -7 punten mee verzameld. Dat zijn dus minstens 6 kick returns in een wedstrijd. Als je 12 yards per return loopt (wat niet onoverkomelijk lijkt), heb je alweer een + bonus. Je wordt dus beloond omdat je slecht bent ... niet logisch dus.
Langs de andere kant is een PR dan weer wel een beetje de verdienste van de DEF. Ze dwingen de OFF tot een punt en sprokkelen wat extra punten door de runner yards te laten lopen.
Helaas staan die twee samen in de puntendeling, dus een volledige verwijdering lijkt me toch wel logischer.

3 man gekwetst (TE, RB #1 en WR #1) en 2 man op bye (RB #2 en WR #2) dus ik had hoegenaamd geen hoop op iets van punten...
Uiteindelijk is het nog heel spannend geworden en als mijn D (tegen de fucking Lions) zijn job iets beter had gedaan was ik zelfs nog gewonnen. Had ik nooit gedacht.
Soit terug 3-4 dus weer een stapje achteruit. Jammer want ik zat eindelijk wat in een winning flow.

Gezien de Broncos echt niks meer waard zijn misschien ook maar eens kijken of ik Tim Patrick niet kan ruilen met iets uit de waivers. Een trade zal er wel niet in zitten gezien die zijn punten de afgelopen weken. Was nochtans een goeie flex in het begin vh seizoen.

Moest er iemand nen QB nodig hebben. J. Winston staat in de etalage.
Voor de rest kan ik niemand missen, zelfs geen Kickers :p

@Yarrid94 , ik zou graag een trade vinden die werkt, maar op dit moment heb ik niet heel veel nodig, behalve een echt goeie WR. Waar ik wel iets voor over heb, maar gezien jouw spelers is dat wrs een beetje duur voor jou...

@Yarrid94 , ik zou graag een trade vinden die werkt, maar op dit moment heb ik niet heel veel nodig, behalve een echt goeie WR. Waar ik wel iets voor over heb, maar gezien jouw spelers is dat wrs een beetje duur voor jou...
Ja ik ben ook aant puzzelen en zoeken om een eerlijke trade te doen waar we beide iets aan hebben maar Chase of Williams is me idd iets te duur want kheb Kittle wss terug volgende week

Ja ik ben ook aant puzzelen en zoeken om een eerlijke trade te doen waar we beide iets aan hebben maar Chase of Williams is me idd iets te duur want kheb Kittle wss terug volgende week
Gelukt :D Ik weet alleen niet of dit wel zo goed was voor mij! Of voor jou! Dat zijn de beste :D

De allereerste keer ooit dat ik gejost ben door stat corrections:
Fred WarnerLB - SFOct 27Tackle changed from 7 to 6

Mijn Win tegen Kortrijk kwijt met 0.32 punten verschil 🥺

Jammer! Voorlopig zit alles mee voor Kortrijk. Natuurlijk pas in de playoffs dat het echt voor de knikkers is!

Heb de indruk dat er tegenover vorig jaar trouwens minder goede deals te doen zijn op de waiver wire?

Urgh, we gaan er geen gewoonte van maken hé.
Uiteindelijk had jullie trade in orde geweest voor één van de spelers moest spelen.

Terug
Bovenaan