Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beschouw het als ne verjaardagscadeau

Ja ik ben ook aant puzzelen en zoeken om een eerlijke trade te doen waar we beide iets aan hebben maar Chase of Williams is me idd iets te duur want kheb Kittle wss terug volgende week@Yarrid94 , ik zou graag een trade vinden die werkt, maar op dit moment heb ik niet heel veel nodig, behalve een echt goeie WR. Waar ik wel iets voor over heb, maar gezien jouw spelers is dat wrs een beetje duur voor jou...
GeluktJa ik ben ook aant puzzelen en zoeken om een eerlijke trade te doen waar we beide iets aan hebben maar Chase of Williams is me idd iets te duur want kheb Kittle wss terug volgende week
Ik weet alleen niet of dit wel zo goed was voor mij! Of voor jou! Dat zijn de beste 
| Fred WarnerLB - SF | Oct 27 | Tackle changed from 7 to 6 |

De allereerste keer ooit dat ik gejost ben door stat corrections:
Fred WarnerLB - SF Oct 27 Tackle changed from 7 to 6
Mijn Win tegen Kortrijk kwijt met 0.32 punten verschil![]()
Zal nog moeten blijkenGeluktIk weet alleen niet of dit wel zo goed was voor mij! Of voor jou! Dat zijn de beste
![]()
Cook is voor mij enkel leverage voor een nieuwe WR want heb al 2 top 5 RB's
maar ben heel blij met Pitts, khoop dat die vertrokken isJa, had hem uitgeteld voor zondag, dus was in orde gekomen hoor!Urgh, we gaan er geen gewoonte van maken hé.
Uiteindelijk had jullie trade in orde geweest voor één van de spelers moest spelen.
Ja kzit in de Ardennen dit weekend met slechte verbinding daarom wou ik het wat sneller, mijn excuses!Ja, had hem uitgeteld voor zondag, dus was in orde gekomen hoor!