Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De laatste klap eind vorige week was toch vooral door Hims & Hers die semaglutide in pilvorm waren beginnen te produceren en verkopen. De FDA heeft HIMS terug gefloten.
Positie verdubbeld bij de panic sell van vorige week
Ik ben fan van Novo maar ik zie die niet echt dik stijgen in de volgende jaren? de patenten lopen af er gaat nog concurentie komen en ik zie niet direct iets in de pijplijn zitten bij novo.Novo: het ziet er niet te best uit voor GLP1. Gevolg: Novo down, LLY down.
LLY: nah, alles dik oké bij ons. Gevolg: Novo blijft down, LLY up.
Conclusie BG: blinde paniek, kopen die dip.
Rinse repeat, elke E opnieuw.
Ik weet niet meer of ik het vroeger ook al eens gepost had. Maar de koersgrafiek van Novo, dat is echt kunst, om in te kaderen.Vandaag nog eens een patat van -16,5% op teleurstellende resultaten van hun nieuw product en een koers die ondertussen quasi is teruggevallen naar die van 5 jaar geleden.
Is everybody okay?
Ik weet niet meer of ik het vroeger ook al eens gepost had. Maar de koersgrafiek van Novo, dat is echt kunst, om in te kaderen.
![]()
Je moet het maar kunnen. Je ontdekt het wondermiddel tegen obesitas en dat is dan wat er gebeurt.
Mij lijkt het nu eerder juist het moment om met NOVO te beginnen.Ik stop effe met novo, de koers is dramatisch precies de voorbije week. Ik zie ook niet direct iets in de pijplijn zitten bij hen. Behalve dan dat ze de prijzen laten zakken in US. De aandelen die heb hou ik wel bij hopelijk groeien ze wat in de volgende jaren anders verlies slikken, it is what it is.
Ze gaan nu toch terug samenwerken. HIMS +40% nabeurs.Dat was zelfs voor HIMS echt on-waar-schijnlijk. De naam van de pil van Novo gebruiken maar wel zonder de snac toevoeging die ervoor zorgt dat het effectief kan worden opgenomen. Dan kan zelfs de FDA niet meer wegkijken na 1+ jaar het randje van de illegaliteit op te zoeken om er nu echt volledig over te gaan. Zeer bizarre wending, een week te vroeg die short geclosed.

Inderdaad. Had tijdje geleden getwijfeld om Hims te kopen maar jammer genoeg dus niet gedaan. Novo wel gekocht op de bodem.Ze gaan nu toch terug samenwerken. HIMS +40% nabeurs.
![]()
Ze gaan nu toch terug samenwerken. HIMS +40% nabeurs.
![]()
De tijd
Indiase farmabedrijven starten met spotgoedkope kopieën van Ozempic
![]()
Eerste NVO gekocht aan 36,34$.

Uiteindelijk Novo iets boven 36$ gekocht nadat velen waren uitgestapt net voor de bodem. Vandaag weer een knal omhoog voor Novo. Was op zich toch weerKan ook 44$ zijn. Twijfel tussen 35 en 44$ momenteel. Als het daar geraakt, koop ik.
.ik ben niet uitgestapt ben gewoon gestopt om bij te kopen toen het op bodem was. vandaag is ook earnings call voor novo schijnt dat de pillen beter verkopen dan gedacht daarom de stijging.29/07/2025, bijna een jaar geleden:
Uiteindelijk Novo iets boven 36$ gekocht nadat velen waren uitgestapt net voor de bodem. Vandaag weer een knal omhoog voor Novo. Was op zich toch weer.
Je bedoelt de beste drugslancering allertijden? Wat al maanden duidelijk was op basis van publiek beschikbare data en dus meer dan waarschijnlijk al ingecalculeerd op dit moment.schijnt dat de pillen beter verkopen dan gedacht daarom de stijging.
Die pillen waren toch al langer op de markt?Je bedoelt de beste drugslancering allertijden? Wat al maanden duidelijk was op basis van publiek beschikbare data en dus meer dan waarschijnlijk al ingecalculeerd op dit moment.