Lichtgevoelig blijkbaar. Of de juiste snaar geraakt.Het enige controversieel standpunt hier is jouw grootspraak en hyperbolen alsof iedereen hier een verwend kind is als ze een tijd thuis zijn blijven wonen terwijl ze werkten, dit omdat je "weerbaarheid" en "karakter" en "om kunnen gaan met geld" en nog wat vage zaken zou verhogen door dat niet te doen. Ondersteund door 0 bewijs buiten je eigen mening, zoals gewoonlijk.
Dan mag je dat standpunt met zijn impliciete verwijten nog wat inkleden met postrationalisatie en extra tekst, het maakt hiet niet plots genuanceerd of onderbouwd.
Ik zal het wat inkaderen, speciaal voor jou: "thuis wonen zonder dat je moet afdragen neigt voor mij teveel naar het verwennen van uw kind." Is dat politiek correct genoeg geformuleerd waardoor je niet direct in een kramp schiet omdat je je persoonlijk aangevallen en geconfronteerd voelt met de realiteit?
Wat een chance dat uw post wél "ondersteund is door bewijs". Hoe zou dat bewijs er überhaupt moeten uitzien?
Een certificaat van "grote jongen" gekregen van de papa terwijl je nog thuis woont en elke dag de voetjes onder tafel schuift?Enfin, onthoud mijn standpunt als het mildere vetgedrukte hierboven.