DEN_DWOAZN
Active member
Wat doen jullie? Frissen de heren zichzelf even op alvorens de dames het lid begeren en verwachten ze dit ook altijd van de dames?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

kon voor ons de mood toch ni echt verstoren dan… Ben ook wel van’t principe dat als ge ne partner hebt, ge het daar beneden sowieso altijd wa proper houdt, int geval van bovenstaande dus te kunnen vermijden.Ja bon, scheren enz wel. Maar als ge uw leuter een ganse dag in uw broek hebt laten hangen en na ‘t werk wil iemand hem wel is van nabij inspecteren dan ruikt die ook niet meer zo fris hé.Als t spontaan kwam vroeger en ge wist van u zelf dat het onderaan niet t properste boeltje was spurt ge toch snel ff naar de badkamerkon voor ons de mood toch ni echt verstoren dan… Ben ook wel van’t principe dat als ge ne partner hebt, ge het daar beneden sowieso altijd wa proper houdt, int geval van bovenstaande dus te kunnen vermijden.

Ja bon, scheren enz wel. Maar als ge uw leuter een ganse dag in uw broek hebt laten hangen en na ‘t werk wil iemand hem wel is van nabij inspecteren dan ruikt die ook niet meer zo fris hé.![]()
hier viel da soms echt wel goed mee, zowel bij mij als bij haar."Ik ga mijn gazon afmaaien, doede gij dat ook eens?".Soms wel, soms niet. Hangt er vanaf hoe spontaan het is hé.
Da's hier wel een hint, bij ons thuis. "Ik ga douchen hé, ga jij ook nog?"![]()
Ah, geen handboek anatomie op het nachtkastje?Opfrissen is niet nodig. Ik ken de materie wel nog redelijk goed, geloof ik.
Nu zie ik uw partner zwoel kijken en dan gij die zegt: "wacht schatje, ik pak m'n boek ff".Opfrissen is niet nodig. Ik ken de materie wel nog redelijk goed, geloof ik.
Sex tijdens het opfrissen gebeurt hier ook wel eensDa's hier wel een hint, bij ons thuis. "Ik ga douchen hé,gakom jij ook nog?"![]()

In de boskes duiken na een avond op café met je lief is zo'n voorbeeld waar je niet aan opfrissen komt.Als het (semi / min of meer) gepland of verwacht is dan zorg ik ervoor dat ik fris en fruitig ben. Echter, ook al meegemaakt dat het zo spontaan is dat opfrissen wel het laatste is waar je op dat moment aan denkt.
Nee, ik ben proper genoeg.
Ons pa zei altijd: "ge moet zorgen da ge ten allen tijde uw broek kunt afsteken". Een beetje basishygiëne is toch voldoende daarvoor imho.