Opfrissen voor de seks of niet?

DEN_DWOAZN

Active member
Wat doen jullie? Frissen de heren zichzelf even op alvorens de dames het lid begeren en verwachten ze dit ook altijd van de dames?

Soms wel, soms niet. Hangt er vanaf hoe spontaan het is hé.

Da's hier wel een hint, bij ons thuis. "Ik ga douchen hé, ga jij ook nog?" :laugh:

Als t spontaan kwam vroeger en ge wist van u zelf dat het onderaan niet t properste boeltje was spurt ge toch snel ff naar de badkamer 😝 kon voor ons de mood toch ni echt verstoren dan… Ben ook wel van’t principe dat als ge ne partner hebt, ge het daar beneden sowieso altijd wa proper houdt, int geval van bovenstaande dus te kunnen vermijden.

Als t spontaan kwam vroeger en ge wist van u zelf dat het onderaan niet t properste boeltje was spurt ge toch snel ff naar de badkamer 😝 kon voor ons de mood toch ni echt verstoren dan… Ben ook wel van’t principe dat als ge ne partner hebt, ge het daar beneden sowieso altijd wa proper houdt, int geval van bovenstaande dus te kunnen vermijden.
Ja bon, scheren enz wel. Maar als ge uw leuter een ganse dag in uw broek hebt laten hangen en na ‘t werk wil iemand hem wel is van nabij inspecteren dan ruikt die ook niet meer zo fris hé. :p

Ja bon, scheren enz wel. Maar als ge uw leuter een ganse dag in uw broek hebt laten hangen en na ‘t werk wil iemand hem wel is van nabij inspecteren dan ruikt die ook niet meer zo fris hé. :p

Bwa hangt er wa vanaf eh :D hier viel da soms echt wel goed mee, zowel bij mij als bij haar.

Als het (semi / min of meer) gepland of verwacht is dan zorg ik ervoor dat ik fris en fruitig ben. Echter, ook al meegemaakt dat het zo spontaan is dat opfrissen wel het laatste is waar je op dat moment aan denkt.

Ik ben echt geen voorstander van geplande seks, dat komt mij te gemaakt over. Maar als ik aanvoel dat "de sfeer" goed zit en er iets kan gebeuren die avond, dan zorg ik er wel voor dat alles fris is.

Lang verhaal kort: al veel opgefrist voor niets. :unsure:

Als het (semi / min of meer) gepland of verwacht is dan zorg ik ervoor dat ik fris en fruitig ben. Echter, ook al meegemaakt dat het zo spontaan is dat opfrissen wel het laatste is waar je op dat moment aan denkt.
In de boskes duiken na een avond op café met je lief is zo'n voorbeeld waar je niet aan opfrissen komt.

Ons pa zei altijd: "ge moet zorgen da ge ten allen tijde uw broek kunt afsteken". Een beetje basishygiëne is toch voldoende daarvoor imho.

Nee, ik ben proper genoeg.

Ons pa zei altijd: "ge moet zorgen da ge ten allen tijde uw broek kunt afsteken". Een beetje basishygiëne is toch voldoende daarvoor imho.

Ik scheer/trim alles 1x per week. Ik neem 2 douches per dag en ben erg gesteld op hygiëne.

Toch ga ik mij opfrissen. Als daardoor het spontane er vanaf is, dan is dat maar zo. Na een avondje dansen bijvoorbeeld zal iedereen toch wat gezweet hebben en enkele keren naar het toilet. Als man is er niet altijd papier aan een wandurinoir om alles deftig af te vegen.

Hoe dan ook, spontane seks kennen wij niet meer. We hebben kinderen.

Terug
Bovenaan