Opfrissen voor de seks of niet?

Quasi altijd. Ik vind dat echt een afknapper als dat niet het geval is, in beide richtingen.

Bij ons ook geen specifiek opfrissen.

Als we vuil zijn of het al meer als een dag geleden is sinds we hebben gedouched gaan we wel even in de douche (we douchen standaard ongeveer om de dag).

Maar we zijn ook niet zo een fan van oraal, dus het gezicht komt niet zo dichtbij de private parts :P.

Uiteraard.

Nu is dat bij ons wel standaard, want wij gaan steeds douchen als we gaan slapen, en hebben altijd s'avonds seks.
Smorgens heb ik echt geen zin en fut in seks. Tenzij ik op vakantie ben.

Dus ja, dan is dat ook logisch dat we netjes en frisse seks hebben savonds. Ik mag er niet aan denken dat ik iemand moet beffen die al 6 keer weest gaan plassen is, en een half uur ervoor ook nog eens een drolletje gelegd.

Wij frissen altijd op als we ook maar een beetje denken dat het storend kan zijn. Echt geen zin om in de mood te geraken om dan een zware afknapper te krijgen door een walmke foef- of lulzweet (of erger). Het is een kleine moeite om fris te zijn voor uw partner imo, doe het dan ook.

Maar nog belangrijker, fris je u ook op na de seks?
Want fris eraan beginnen ok. Maar dan gewoon met seksgeur verdergaan met uw dag?? :unsure:

Afgelopen weekend was ik bij een (nieuwe) griet blijven slapen; kreeg ik ineens 's nachts een super opgeblazen gevoel in m'n buik. Ik ben het dan maar met een uitvlucht afgebold om 3u30 's nachts om thuis eeuh... de nodige maatregelen te nemen. :shutup:

Gelukkig nog mogen wederkeren later in de ochtend (had wel sandwichen bij :unsure:).

Afgelopen weekend was ik bij een (nieuwe) griet blijven slapen; kreeg ik ineens 's nachts een super opgeblazen gevoel in m'n buik. Ik ben het dan maar met een uitvlucht afgebold om 3u30 's nachts om thuis eeuh... de nodige maatregelen te nemen. :shutup:

Gelukkig nog mogen wederkeren later in de ochtend (had wel sandwichen bij :unsure:).

Ik kan toch niet de enige zijn die met zoveel vragen blijft zitten na het lezen van deze post. :help:

Terug
Bovenaan