pardal
Well-known member
Hier is het juist door de kinderen alleen maar spontane seks. Het moment nemen wanneer het er is.Hoe dan ook, spontane seks kennen wij niet meer. We hebben kinderen.
Dus we gaan ons niet speciaal ervoor opfrissen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier is het juist door de kinderen alleen maar spontane seks. Het moment nemen wanneer het er is.Hoe dan ook, spontane seks kennen wij niet meer. We hebben kinderen.
Is dat dan een vlugge wip? Of met orale seks en alles?Hier is het juist door de kinderen alleen maar spontane seks. Het moment nemen wanneer het er is.
Dus we gaan ons niet speciaal ervoor opfrissen.
Meestal een vlugge wip, maar dat is ok voor ons.Is dat dan een vlugge wip? Of met orale seks en alles?
Pardal? Euh, pardon?Meestal een vlugge wip, maar dat is ok voor ons.
We zijn beide geen fan van orale seks of een uitgebreid voorspel.
Heu heb ik iets gemist? Dat is er toch nooit? Als je dingen wilt afvegen ga je toch naar het zit toilet?Als man is er niet altijd papier aan een wandurinoir om alles deftig af te vegen.
Nee 't is waar. Ik heb dat ongelukkig verwoord. Sorry voor het misverstand.Heu heb ik iets gemist? Dat is er toch nooit? Als je dingen wilt afvegen ga je toch naar het zit toilet?
Ik weet het niet, ik geraak zo ver niet met mijne neus.dan ruikt die ook niet meer zo fris hé.![]()

Ieder zijn ding enzoPardal? Euh, pardon?
Maar natuurlijk.Ieder zijn ding enzo
.een walmke foef- of lulzweet (of erger).
).Afgelopen weekend was ik bij een (nieuwe) griet blijven slapen; kreeg ik ineens 's nachts een super opgeblazen gevoel in m'n buik. Ik ben het dan maar met een uitvlucht afgebold om 3u30 's nachts om thuis eeuh... de nodige maatregelen te nemen.
Gelukkig nog mogen wederkeren later in de ochtend (had wel sandwichen bij).

Op uw gemak naar het gemak gaan of uw darmtrompet blazen is toch wel een drempel bij het verkrijgen van een nieuw lief.Ik kan toch niet de enige zijn die met zoveel vragen blijft zitten na het lezen van deze post.![]()