Path Of Exile 2

pfff moet wel zeggen 't steekt tegen de hele tijd doodgaan.

Heb 0 defense, 0 damage, ben 4 uur bezig en ben lvl 12 amai. Voel me een mongool

Heb 0 defense, 0 damage, ben 4 uur bezig en ben lvl 12 amai. Voel me een mongool
Ik voel me opeens minder een noob ;)

Dmg en zo van mobs op laag lvl is inderdaad veel te hoog. En te weinig goeie drops :)

Dmg en zo van mobs op laag lvl is inderdaad veel te hoog. En te weinig goeie drops :)

Begint toch wel interessant te klinken. Het gebrek aan uitdaging en "gewicht" is iets dat mij altijd dwars ligt met dit genre.
Native controller support is ook wel zeer leuk om te horen.

Werkt inderdaad goed met controller.
Enkel irritant dat je niet eenvoudig kan wisselen tussen controller en muis/keyboard.

Gameplay zelf wil ik met controller doen maar dan mijn inventory and menu spul liever met de muis maar dat gaat precies niet.

Werkt inderdaad goed met controller.
Enkel irritant dat je niet eenvoudig kan wisselen tussen controller en muis/keyboard.

Gameplay zelf wil ik met controller doen maar dan mijn inventory and menu spul liever met de muis maar dat gaat precies niet.

oh nee dat is jammer dat wilde ik dus ook doen. D4 speelt zo lekker op die manier. Rond smashen met de controller en dan in town inventory management/crafting met de muis.

Upgraden jullie je gear? Ik ondervind relatief weinig problemen eigenlijk. Speel Mercenary.

Maar ik upgrade wel wanneer ik het kan. Chaos orb gebruiken bijvoorbeeld en orbs of augmentation.

Wel cool dat alle stash tabs van PoE gewoon zijn overgenomen, had toch echt wel gedacht dat ik die opnieuw ging moeten kopen.

Still sane Exiles? :D

Ik vind gewoon geen upgrades, bijna lvl 30 en nog steeds hetzelfde wapen als bij lvl 16.
Ik heb nog maar 1 alch en 2 regals gevonden, dus die 3 chaos dat ik heb, kan ik niet echt gebruiken

Ik vind gewoon geen upgrades, bijna lvl 30 en nog steeds hetzelfde wapen als bij lvl 16.
Ik heb nog maar 1 alch en 2 regals gevonden, dus die 3 chaos dat ik heb, kan ik niet echt gebruiken
Als je item magic is dan kan je die toch rare maken en met de chaos goeie stats proberen rollen? Kan zijn dat ik niet goed begrijp wat je bedoeld natuurlijk.
Is er anders geen upgrade bij de vendors? Die verkopen toch materiaal op het niveau van je level?

De kans om goeie rolls te krijgen, is gewoon te klein om daar nu al die currency aan te hangen.

Ik gebruik mijn gewone attack eigenlijk meer dan een gem. Molten Burst was ook nog goe, maar dat is noch een slam, noch een strike. Dus veel passives werken er gewoon niet mee :s

holy shit die act 1 boss, zeker 3u mee bezig geweest en uiteindelijk een groot stuk zitten respeccen
uiteindelijk neer gehaald, dus momenteel act 2 :)
lvl 22 atm (ranger)
speelt trouwens zalig met controller, pakken beter dan poe1 vind ik persoonlijk

Raar, ik vond die best mee vallen als warrior.

Ook eens eventjes geprobeerd met een controller maar de laatste controller die ik echt intensief gebruikt heb, was die van mijn Super Nintendo. Daar zaten heel wat minder knopjes op dan hedendaagse controllers. Ik mis echt die muscle memory hiervoor. En op mijn 44ste leer ik zo rap niet meer ook :baard:

De kans om goeie rolls te krijgen, is gewoon te klein om daar nu al die currency aan te hangen.

Ik gebruik mijn gewone attack eigenlijk meer dan een gem. Molten Burst was ook nog goe, maar dat is noch een slam, noch een strike. Dus veel passives werken er gewoon niet mee :S

Daar zit dus je probleem. Craft elke orb die je kan vinden. Dit is niet PoE, dit is PoE 2. Orbs vallen veel makkelijker op hogere levels en een chaos is helemaal zo rare niet meer laat staan een exalted. Craft je gear van in, het begin.
Ben nu in Act 2 en heb 12 deaths, dus ca va nog denk ik. En ben verre van een twitch gamer of super goed in dit. Craft away!

Toffe game met voldoende fluidity, mooie animaties etc.
Over geluid nog niks te zeggen want steam deck.
Speelt ok op steam deck, maar ga toch kopen op ps5.
Zijn de karakters op de steam deck dan ook beschikbaar op de ps5?

Toffe game met voldoende fluidity, mooie animaties etc.
Over geluid nog niks te zeggen want steam deck.
Speelt ok op steam deck, maar ga toch kopen op ps5.
Zijn de karakters op de steam deck dan ook beschikbaar op de ps5?
Ja, als je op de path of exile website in je account je steam en playstation account connect dan zou je met dezelfde karakters door moeten kunnen gaan.

Blijkbaar zijn je MTX aankopen niet beschikbaar op PC als je ze via playstation gekocht hebt.

Unfortunately, any purchases made on PlayStation platforms cannot be used on other platforms, and purchases made on other platforms cannot be used on PlayStation platforms. Note that these purchases can still be on the same sub-account, but the microtransactions will be marked as unavailable when viewing them in your stash.

Tussen PC en Xbox werkt het wel maar playstation niet :(

Nog nooit een POE game gespeeld , zijn dit moeilijke games voor een beginner of cava nog , wel al de diablo reeks gespeeld.
Valt het een beetje te vergelijken met diablo ?

Ben gererolled naar Witch summoner en met SRS gaat wel veel beter dan met mijn monk.
Net in act 2 nu.

Maar als hardcore speler (nu niet) stel ik me vragen hoe hardcore viable PoE2 gaat zijn ...

Nuja als het gewoon heel erg moeilijk is zodat het zelfs in SC een uitdaging is, is het ook goed

Ook eens eventjes geprobeerd met een controller maar de laatste controller die ik echt intensief gebruikt heb, was die van mijn Super Nintendo. Daar zaten heel wat minder knopjes op dan hedendaagse controllers. Ik mis echt die muscle memory hiervoor. En op mijn 44ste leer ik zo rap niet meer ook :baard:
Met die dodge op de lange termijn niet beter voor u handen? Ge zijt naar de 50 aan het gaan hé :p

ARPG's op PC waren hier altijd afzien op lange termijn.
Controller is een must voor mij.

Nog nooit een POE game gespeeld , zijn dit moeilijke games voor een beginner of cava nog , wel al de diablo reeks gespeeld.
Valt het een beetje te vergelijken met diablo ?

Sinds Diablo 2 zijn ze alle 2 gewoonweg slecht. PoE en PoE 2 zijn beide zwaar beter. Dit gezegd zijnde, Grim Dawn ook hoor maar PoE is toch nog net iets anders!

Terug
Bovenaan