pfff moet wel zeggen 't steekt tegen de hele tijd doodgaan.
Heb 0 defense, 0 damage, ben 4 uur bezig en ben lvl 12 amai. Voel me een mongool
Heb 0 defense, 0 damage, ben 4 uur bezig en ben lvl 12 amai. Voel me een mongool
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voel me opeens minder een noobpfff moet wel zeggen 't steekt tegen de hele tijd doodgaan.

Ik voel me opeens minder een noob
Dmg en zo van mobs op laag lvl is inderdaad veel te hoog. En te weinig goeie drops![]()
Werkt inderdaad goed met controller.
Enkel irritant dat je niet eenvoudig kan wisselen tussen controller en muis/keyboard.
Gameplay zelf wil ik met controller doen maar dan mijn inventory and menu spul liever met de muis maar dat gaat precies niet.
Ik voel me opeens minder een noob
Dmg en zo van mobs op laag lvl is inderdaad veel te hoog. En te weinig goeie drops![]()

Als je item magic is dan kan je die toch rare maken en met de chaos goeie stats proberen rollen? Kan zijn dat ik niet goed begrijp wat je bedoeld natuurlijk.Ik vind gewoon geen upgrades, bijna lvl 30 en nog steeds hetzelfde wapen als bij lvl 16.
Ik heb nog maar 1 alch en 2 regals gevonden, dus die 3 chaos dat ik heb, kan ik niet echt gebruiken

Ik gebruik mijn gewone attack eigenlijk meer dan een gem.![]()
in PoE1 was het dat alvast nietIs dat normaal? Ik gebruik ook gewoon 90% van de tijd mijn Mace attack. Als er echt een grote bende is doe ik een rolling slam. Ben wel nog maar lvl 9

De kans om goeie rolls te krijgen, is gewoon te klein om daar nu al die currency aan te hangen.
Ik gebruik mijn gewone attack eigenlijk meer dan een gem. Molten Burst was ook nog goe, maar dat is noch een slam, noch een strike. Dus veel passives werken er gewoon niet mee![]()
Ja, als je op de path of exile website in je account je steam en playstation account connect dan zou je met dezelfde karakters door moeten kunnen gaan.Toffe game met voldoende fluidity, mooie animaties etc.
Over geluid nog niks te zeggen want steam deck.
Speelt ok op steam deck, maar ga toch kopen op ps5.
Zijn de karakters op de steam deck dan ook beschikbaar op de ps5?
Tussen PC en Xbox werkt het wel maar playstation nietUnfortunately, any purchases made on PlayStation platforms cannot be used on other platforms, and purchases made on other platforms cannot be used on PlayStation platforms. Note that these purchases can still be on the same sub-account, but the microtransactions will be marked as unavailable when viewing them in your stash.
![]()
Announcements - Changes to Path of Exile's Account System - Forum - Path of Exile
Path of Exile is a free online-only action RPG under development by Grinding Gear Games in New Zealand.www.pathofexile.com

Met die dodge op de lange termijn niet beter voor u handen? Ge zijt naar de 50 aan het gaan héOok eens eventjes geprobeerd met een controller maar de laatste controller die ik echt intensief gebruikt heb, was die van mijn Super Nintendo. Daar zaten heel wat minder knopjes op dan hedendaagse controllers. Ik mis echt die muscle memory hiervoor. En op mijn 44ste leer ik zo rap niet meer ook![]()

Nog nooit een POE game gespeeld , zijn dit moeilijke games voor een beginner of cava nog , wel al de diablo reeks gespeeld.
Valt het een beetje te vergelijken met diablo ?