LouGarou
Well-known member
Logisch dan dat je daar niet datzelfde resultaat krijgt.Een kamado![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Logisch dan dat je daar niet datzelfde resultaat krijgt.Een kamado![]()

Ik heb een houten pizza oven. Ideaal en perfect als je tijd hebt maar ik gebruik hem veel te weinig. Ik zag deze staan in den action. Qua prijs dik in orde tov andere elektrische reeds bewezen ovens maar helaas vind ik hier geen reviews over. Hij zou wel tot 400gr gaan heeft een steen en boven en onderhitte zoals alle anderen. Neem ik het risico...
Ik ben er me wel van bewust, maar denk dat het wel beter kan dan nu. Heb al eens op de kamado een beter resultaat gehad, alleen weet ik niet meer in welke opstellingLogisch dan dat je daar niet datzelfde resultaat krijgt.![]()
. Denk dat ik de volgende keer de steen hoger ga leggen en een deflector gebruiken.
Wat viel tegen aan de KitchenAid?Afgelopen zaterdag nog eens pizza's gebakken voor de eerste keer dit seizoen voor 4 volwassenen en 4 kinderen.
Deze keer ook eens de Kitchen Aid gebruikt om het deeg te maken, maar het viel me wat tegen.
En omdat beelden meer zeggen dan woorden. Hieronder enkele foto's:
Mozzarella Galbani Cucina, aangezien hier toch regelmatig vraag naar is:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het deeg kroop continu omhoog en werd daardoor volgens mij ook niet overal gekneed.Wat viel tegen aan de KitchenAid?
Ze zien er wel heerlijk uit!

Opletten met kitchenaid en kenwood machines. Meerdere berichten op pizza pagina's op Facebook van gasten die zo snel hun motor verbrand hebben. Best is koud water toevoegen want je deeg warmt snel op door de wrijving en je gist wordt zo snel geactiveerd. Zeker als je lange rijstijden aanhoudt koud water (frigo) toevoegenHet deeg kroop continu omhoog en werd daardoor volgens mij ook niet overal gekneed.
En ik vond ook dat die zeer warm werd, nu misschien dat met minder het wel beter gaat.
Er is maar 1 manier om daar achter te komen en dat is door nog maar eens pizza te maken![]()
Fior di latte is toch beter, die cucina smelt niet zo goed en is nogal caoutchouc achtig vind ik.Mozzarella Galbani Cucina, aangezien hier toch regelmatig vraag naar is:
Die op foto 8 ziet er nochtans perfect uit.Afgelopen zaterdag nog eens pizza's gebakken voor de eerste keer dit seizoen voor 4 volwassenen en 4 kinderen.
Deze keer ook eens de Kitchen Aid gebruikt om het deeg te maken, maar het viel me wat tegen.
En omdat beelden meer zeggen dan woorden. Hieronder enkele foto's:
Mozzarella Galbani Cucina, aangezien hier toch regelmatig vraag naar is:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het klassieke ooni deeg:@dario deeg ziet er goed uit. Welk recept gebruik je hiervoor?
Ik heb het ook wel heel rustig gehouden, want die begon snel warm te worden.Opletten met kitchenaid en kenwood machines. Meerdere berichten op pizza pagina's op Facebook van gasten die zo snel hun motor verbrand hebben. Best is koud water toevoegen want je deeg warmt snel op door de wrijving en je gist wordt zo snel geactiveerd. Zeker als je lange rijstijden aanhoudt koud water (frigo) toevoegen
Ah, dat moet ik mij dan eens bekijken.Fior di latte is toch beter, die cucina smelt niet zo goed en is nogal caoutchouc achtig vind ik.
Inderdaad, een ooni koda 16Die op foto 8 ziet er nochtans perfect uit.
Das met een Ooni toch hé?
Hoh, ik gebruik gewoon een pizzaschep.Is er eigenlijk een boek dat de moeite is voor pizza te maken?

misschien de regio vermelden kwestie van te weten wat lokaal is.Waar kan ik caputo pizzeria 00 lokaal vinden?
Ik dacht dat ik nog had maar blijkbaar niet en zou snel nodig hebben.
Regio Aalst.misschien de regio vermelden kwestie van te weten wat lokaal is.
Bij Italfoods in De Pinte normaal gezien.Regio Aalst.
Maar mag ruim zijn.
premiumbbqRegio Aalst.
Maar mag ruim zijn.