Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hier ook XXLNutrition, maar ik koop enkel whey, waarvoor ze een hele tijd terug goed scoorden qua kwaliteit.Ik was eens benieuwd welke sites jullie gebruiken voor jullie whey,creatine,preworkout, noem maar op.
Vriendin wil maaltijdshakes kopen ook al raad ik het haar af en is het beter om vast voedsel te eten maarja te 'lui' om 's ochtends iets te maken.
Ben aan het twijfelen tussen xxlnutrition, body & fit en myprotein.
Heb zelf goede ervaringen met xxlnutrition.
Klinkt eerder als verboden middelen moet ik zeggen, kan mij niet echt inbeelden dat wat extra eiwitten daar nu voor zorgen tenzij je een tekort had ofzo.XXL en tevreden van. Heb het sinds de lockdown gebruikt en heb nog nooit zo snel resultaat gezien
Nee, Whey, proteïne repen, pre workout en Mega Grow.. Ik heb vroeger paar shakes gebruikt, maar uiteindelijk opgegeven en totaal niet naar proteïnen intake gekeken. Met de lockdown heb ik mij wat meer ingelezen zodat ik direct aan de slag kon als het weer open ging. Dus nu zit ik aan 70g proteïne per dag (shakes + voeding) en armen en chest zijn toch al serieus gegroeid.Klinkt eerder als verboden middelen moet ik zeggen, kan mij niet echt inbeelden dat wat extra eiwitten daar nu voor zorgen tenzij je een tekort had ofzo.
Ja voila, je bedoelt dat je vroeger wat aanmodderde en het nu wat serieuzer aanpaktNee, Whey, proteïne repen, pre workout Mega Grow.. Ik heb vroeger paar shakes gebruikt, maar uiteindelijk opgegeven en totaal niet naar proteïnen intake gekeken. Met de lockdown heb ik mij wat meer ingelezen zodat ik direct aan de slag kon als het weer open ging. Dus nu zit ik aan 70g proteïne per dag (shakes + voeding) en armen en chest zijn toch al serieus gegroeid.

Normaal zou ik zeggen dat ik met verkoudheidssymptomen ga trainen. Maar dat is dan als alles laat ons zeggen beperkt is tot een verstopte neus en wat groggy. Spierpijn dan zit je volgens mij toch al op het punt dat je beter uitrust.trainen jullie als je je wat ziek voelt. Heb last van een zware verkoudheid, stem weg, spierpijn enz... Normaal gezien staat vandaag cardio op het programma . Gewoon de training doen en zien waar we uitkomen, of beter een wat minder zware training/ rusten. Morgen staar een full body krachttraining op het menu.

Als je inclusief shake (pakweg 30-40g eiwitten?) nog maar aan 70g eiwitten per dag zit dan kan ik goed geloven dat je voordien geen vooruitgang zagNee, Whey, proteïne repen, pre workout en Mega Grow.. Ik heb vroeger paar shakes gebruikt, maar uiteindelijk opgegeven en totaal niet naar proteïnen intake gekeken. Met de lockdown heb ik mij wat meer ingelezen zodat ik direct aan de slag kon als het weer open ging. Dus nu zit ik aan 70g proteïne per dag (shakes + voeding) en armen en chest zijn toch al serieus gegroeid.

Mag gerust richting de 1.5 a 2g proteine per kg lichaamsgewicht evolueren.Nee, Whey, proteïne repen, pre workout en Mega Grow.. Ik heb vroeger paar shakes gebruikt, maar uiteindelijk opgegeven en totaal niet naar proteïnen intake gekeken. Met de lockdown heb ik mij wat meer ingelezen zodat ik direct aan de slag kon als het weer open ging. Dus nu zit ik aan 70g proteïne per dag (shakes + voeding) en armen en chest zijn toch al serieus gegroeid.
Pf amai, waar haal ik dat nog uitMag gerust richting de 1.5 a 2g proteine per kg lichaamsgewicht evolueren.