Heb een paar uur nadat ik het vaccin heb gekregen getraind, geen problemen gehad ook niets van stijfheid in mijn arm.

Beetje laat, heb zelf ook de dag na mijn vaccinatie gewoon gesquat zoals gebruikelijk en zonder problemen. Had wel meer spierpijn dan gewoonlijk de dag nadien maar dat kan ook zijn omdat het een loodzware sessie was.

Soit, net terug van tien dagen wandelen/wat pogingen tot klimmen in de Vanoise, net op de weegschaal gaan staan. 2,5kg kwijt, hopelijk vooral water en een beetje vet. 😅

Beslist om deel te nemen aan het VK (gewichtheffen) ook al train ik nog maar een paar weken terug regelmatig na 1 jaar van broltraining. Kleine recomp proberen met RP strength, eens zien of het lukt! Nog geen idee van de nummers die ik graag zou bereiken (behalve qua gewicht dan) maar een doel hebben is sowieso wel goed voor een ietwat meer gefocuste training.

Ik was eens benieuwd welke sites jullie gebruiken voor jullie whey,creatine,preworkout, noem maar op.

Vriendin wil maaltijdshakes kopen ook al raad ik het haar af en is het beter om vast voedsel te eten maarja te 'lui' om 's ochtends iets te maken.
Ben aan het twijfelen tussen xxlnutrition, body & fit en myprotein.

Heb zelf goede ervaringen met xxlnutrition.

Hier XXLNutrition en MyProtein, die tweede geeft geregeld zotte kortingen. Ben tevreden van beide.

Ik was eens benieuwd welke sites jullie gebruiken voor jullie whey,creatine,preworkout, noem maar op.

Vriendin wil maaltijdshakes kopen ook al raad ik het haar af en is het beter om vast voedsel te eten maarja te 'lui' om 's ochtends iets te maken.
Ben aan het twijfelen tussen xxlnutrition, body & fit en myprotein.

Heb zelf goede ervaringen met xxlnutrition.
Hier ook XXLNutrition, maar ik koop enkel whey, waarvoor ze een hele tijd terug goed scoorden qua kwaliteit.

Body & fit raad ik absoluut af. Zijn tien jaar geleden getest op hun claims van percentage eiwitten in hun whey, en door onfhankelijke tests is uit de bus gekomen dat ze iets van een 15% minder whey bevatten dan ze claimden. Heb heel die shitstorm van dichtbij gevolgd. Kan goed zijn dat het nu beter is, maar principieel ben ik tegen zulke fraudeurs.
XXL nutrition daarentegen heeft altijd goede kwaliteit en prijs gehad en het juiste percentage eiwit in hun whey.

Klinkt eerder als verboden middelen moet ik zeggen, kan mij niet echt inbeelden dat wat extra eiwitten daar nu voor zorgen tenzij je een tekort had ofzo.
Nee, Whey, proteïne repen, pre workout en Mega Grow.. Ik heb vroeger paar shakes gebruikt, maar uiteindelijk opgegeven en totaal niet naar proteïnen intake gekeken. Met de lockdown heb ik mij wat meer ingelezen zodat ik direct aan de slag kon als het weer open ging. Dus nu zit ik aan 70g proteïne per dag (shakes + voeding) en armen en chest zijn toch al serieus gegroeid.

Nee, Whey, proteïne repen, pre workout Mega Grow.. Ik heb vroeger paar shakes gebruikt, maar uiteindelijk opgegeven en totaal niet naar proteïnen intake gekeken. Met de lockdown heb ik mij wat meer ingelezen zodat ik direct aan de slag kon als het weer open ging. Dus nu zit ik aan 70g proteïne per dag (shakes + voeding) en armen en chest zijn toch al serieus gegroeid.
Ja voila, je bedoelt dat je vroeger wat aanmodderde en het nu wat serieuzer aanpakt :)

trainen jullie als je je wat ziek voelt. Heb last van een zware verkoudheid, stem weg, spierpijn enz... Normaal gezien staat vandaag cardio op het programma . Gewoon de training doen en zien waar we uitkomen, of beter een wat minder zware training/ rusten. Morgen staar een full body krachttraining op het menu.

trainen jullie als je je wat ziek voelt. Heb last van een zware verkoudheid, stem weg, spierpijn enz... Normaal gezien staat vandaag cardio op het programma . Gewoon de training doen en zien waar we uitkomen, of beter een wat minder zware training/ rusten. Morgen staar een full body krachttraining op het menu.
Normaal zou ik zeggen dat ik met verkoudheidssymptomen ga trainen. Maar dat is dan als alles laat ons zeggen beperkt is tot een verstopte neus en wat groggy. Spierpijn dan zit je volgens mij toch al op het punt dat je beter uitrust.

En in tijden van COVID lijkt me deze combinatie sowieso wel een reden om af te wachten.

Sinds deze week terug beginnen fitnessen, in combinatie met een zeer beperkt aantal calorieën. Ik zou graag van mijn huidige 96kg terug naar de 78-80 willen gaan. Was vergeten hoe goed het voelt na een goeie sessie fitness. Gisteren vooral cardio gedaan en dan wat spiergroepen getraind. Kunt ge geloven dat ik spierpijn heb van gewichtjes van 15kg :unsure:

Nee, Whey, proteïne repen, pre workout en Mega Grow.. Ik heb vroeger paar shakes gebruikt, maar uiteindelijk opgegeven en totaal niet naar proteïnen intake gekeken. Met de lockdown heb ik mij wat meer ingelezen zodat ik direct aan de slag kon als het weer open ging. Dus nu zit ik aan 70g proteïne per dag (shakes + voeding) en armen en chest zijn toch al serieus gegroeid.
Als je inclusief shake (pakweg 30-40g eiwitten?) nog maar aan 70g eiwitten per dag zit dan kan ik goed geloven dat je voordien geen vooruitgang zag :p

Mag gerust richting de 1.5 a 2g proteine per kg lichaamsgewicht evolueren.

Vergelijkbare onderwerpen

D
Reacties
14
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan