Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dat is toch niet wat hier gebeurd is? Dus doet totaal niet terzake.Ik blijf er bij dat er gewoon mensen spelers willen beledigen en daar niet perse racistische gedachten achter zitten. En dat dat in elk stadion gebeurd, ook naar scheidsrechters (vuile zwarte wordt daar ook naar geroepen of blinde mol) of grensrechter (steek die vlag maar in je reet)
Misschien, en dit is natuurlijk maar een gok, is er vanuit meerdere kanten wat geroepen?Wacht, die zat in de noordtribune. Kompany staat, samen met zijn hele staf, aan de West tribune. En dan nog eens voorbij de middenlijn, want je hebt eerst nog de dug-out van Club.
Dus dit bewijst in geen geval dat Kompany dit zelf heeft gehoord.
Er is daarnaast volgens mij hier niemand die ontkent dat er racistische zaken geroepen zijn.
Ja kijk, er is hier bij mijn weten niemand die betwijfelt of ontkent dat er racistische zaken werden geroepen. En dat wordt ook sterk veroordeeld me dunkt.Ok Sherlock
Zie hierboven, uw post doet uitschijnen dat er zijn die twijfelen aan het feit dat er dingen geroepen zijn. En dat is imo niet zo.Misschien, en dit is natuurlijk maar een gok, is er vanuit meerdere kanten wat geroepen?
Dat bevestigt dat er op 100 meter van Kompany racistische bagger geroepen werd. Dat bevestigt niks over wat Kompany zélf gehoord heeft.Voor de twijfelaars, bij deze ook de bevestiging uit het blauw-zwarte kamp:
Misschien de druppel vandaag? Op zich maakt het niet uit he.Nee natuurlijk niet. Maar waarom is Kompany vandaag net zo aangedaan?
Was het het grote aantal mensen die z'n spelers zat uit te maken? Of was het zo gore shit? Of?
Ik ontken of minimaliseer nergens racisme in de tribunes, maar vraag het me gewoon af.
Iedereen die nu uit de lucht komt gevallen dat er zo'n dingen geroepen worden op het voetbal zijn toch nog nooit in een stadion geweest?
Anderlecht zet in hun statement letterlijk: "Het gedrag van enkelen werpt een schaduw over het Belgische voetbal."Racisten mogen een permanente stadionban krijgen, ben ook zeker dat Verhaeghe en Mannaert dat intern zullen regelen dat die enkele rotte appels er uitvliegen. Want Brugge is een profclub met zn zaakjes op orde.
Wat NIET kan is dat Kompany een volledig supporterslegioen een racismestempel op plakt…! Er mag een duidelijk statement komen vanuit RSCA ook om dit misverstand uit de wereld te helpen. Want Kompany met zijn “statement” drijft het verder op de spits…. De boel opstoken is nergens voor nodig
Ik heb reeds 21 jaar een abonnement bij Antwerp en ik kom niet uit de lucht gevallen. Ik heb zo'n zaken bij ons ook al regelmatig gehoord, gaande van oerwoudgeluiden tot individuele beledigingen. Ik hoop alleszins dat Owusu nooit gehoord heeft dat hij een 'luie n*ger' werd genoemd door sommige 'supporters'. Ik heb er ook geen problemen mee om dat gedrag bij onze eigen fans te veroordelen en moest een speler bij ons ooit reageren op zulke commentaar, dan krijgt die van mij alle steun.Nee natuurlijk niet. Maar waarom is Kompany vandaag net zo aangedaan?
Was het het grote aantal mensen die z'n spelers zat uit te maken? Of was het zo gore shit? Of?
Ik ontken of minimaliseer nergens racisme in de tribunes, maar vraag het me gewoon af.
Iedereen die nu uit de lucht komt gevallen dat er zo'n dingen geroepen worden op het voetbal zijn toch nog nooit in een stadion geweest?
Hoedt had een penalty veroorzaakt (achteraf bleek iemand anders de fout gemaakt te hebben maar soit) en daarna hebben we elke keer dat hij de bal raakte zijn naam beginnen scanderen op de manier dat we vroeger ook deden (HOEDT! HOEDT! HOEDT!).Maar Hoedt wel zitten uitfluiten dacht ik?
Of herriner ik mij dat nu zo fout.
Werd alleszins dit seizoen ook al eens gedaan, waarom ik dezelfde vraag stelde of die zich negatief over die club had geuit. Dacht dat het Hoedt was.
Geen verwijt naar de 1 of andere club, gewoon iets dat ik compleet belachelijk vind, en nooit bij een ex speler zou doen.
Racisten mogen een permanente stadionban krijgen, ben ook zeker dat Verhaeghe en Mannaert dat intern zullen regelen dat die enkele rotte appels er uitvliegen. Want Brugge is een profclub met zn zaakjes op orde.
Wat NIET kan is dat Kompany een volledig supporterslegioen een racismestempel op plakt…! Er mag een duidelijk statement komen vanuit RSCA ook om dit misverstand uit de wereld te helpen. Want Kompany met zijn “statement” drijft het verder op de spits…. De boel opstoken is nergens voor nodig
Rsca schrijft duidelijk in hun statement ‘enkelen’Wat NIET kan is dat Kompany een volledig supporterslegioen een racismestempel op plakt…! Er mag een duidelijk statement komen vanuit RSCA ook om dit misverstand uit de wereld te helpen. Want Kompany met zijn “statement” drijft het verder op de spits…. De boel opstoken is nergens voor nodig