Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige week na Rwanda overal verkondigen dat het een reisprogramma is en daarom geen kritische vragen gesteld werden over het regime, de oorlog in oost-congo, etc.raar programma, hangt maar wat aan elkaar
Ik vond het net het leukste land dat hij dit seizoen al bezocht heeft deze reeks (smaken verschillen gelukkigZegt me eigenlijk niet zoveel Bolivia
)Vorige week na Rwanda overal verkondigen dat het een reisprogramma is en daarom geen kritische vragen gesteld werden over het regime, de oorlog in oost-congo, etc.
Doel is om te weten te komen als je in elke land op vakantie kan gaan zogezegd.
Nochtans wel een mooi interessant land, ook volledig niet verwesterd, in vergelijking met de buurlanden. Heel divers en interessante cultuur.Zegt me eigenlijk niet zoveel Bolivia
Peru is wat gekender en populairder en heeft nog meer van die superdiversiteit op geografisch vlak met kust, bergen, woestijnen en jungle. Lima heeft een boeiende culinaire scène (de chifa-keuken). Als je maar één keer naar Zuid-Amerika wil gaan, dan zou ik toch eerder voor Peru opteren dan Bolivië.Nochtans wel een mooi interessant land, ook volledig niet verwesterd, in vergelijking met de buurlanden. Heel divers en interessante cultuur.
Ik ben in slaap gevallen. Zegt allesik vond er ook niks interessants aan, tbh. zo'n beetje Reizen Waes Vlaanderen, maar dan in de Apalachen.

*in dit gebied komen amper Amerikanen, iedereen laat het links liggen*Eindigen met een rollercoaster, wauw...![]()
Moest toch direct aan Chuck McGill denken van Better Call Saul denken toen ik dat fragment zag.Die “wifivluchtingen” toch ook maar zever in pakjes.
Die kerel moest zogezegd gaan vluchten omdat hem niet tegen een batterij van de camera kon.
![]()