releasekalender | shops | deals

Momenteel geen probleem daarmee, Fifa, Rocket league, Nba 2k21, F1 en mss nog 1 spel staan bij mij nu beschikbaar.
Vanaf oktober is het de volgende fifa + bf 2042 (naar deze ben ik benieuwd qua GB's).

Warzone was een ramp als dat erop stond (digitale ps5 in mijn bezit)

Kzou zelf eerder gaan voor een externe dan een nieuwe interne, omda'k mezelf ni zo vertrouw met het openhalen van zoiets :unsure:

Laatst bewerkt:
Dan zouden deze toestellen pakweg 100-150€ duurder geweest zijn, dus geen optie denk ik.
ja dat zou misschien zo zijn maar nu moet je ook 200€ neertellen voor 1T extra
En voor de conusument is dat altijd duurder dan wanneer een bedrijf zo een aankoop zou doen
De 1T die erin zit zou dan ook effectief 1T moeten zijn
Maar goed, ik zal ook een uitbreiding doen als ze wat goedkoper zijn

ja dat zou misschien zo zijn maar nu moet je ook 200€ neertellen voor 1T extra
En voor de conusument is dat altijd duurder dan wanneer een bedrijf zo een aankoop zou doen
De 1T die erin zit zou dan ook effectief 1T moeten zijn
Maar goed, ik zal ook een uitbreiding doen als ze wat goedkoper zijn
Dan verhoog je natuurlijk de prijs voor alle consumenten. Er zijn best genoeg consumenten die toekomen met de huidige opslagplaats. De meeste spelen een game uit en verwijderen die erna.

Dan verhoog je natuurlijk de prijs voor alle consumenten. Er zijn best genoeg consumenten die toekomen met de huidige opslagplaats. De meeste spelen een game uit en verwijderen die erna.

Inderdaad, ik heb meestal een tiental spellen op mijn schijf geïnstalleerd en eens iets is uitgespeeld (of ik er klaar mee ben), vliegt het er af. Als ik het ooit nog eens wil herspelen, dan is het een kleine moeite om het opnieuw te downloaden.

Als er teveel op mijn schijf staat, dan vind ik het al snel onoverzichtelijk worden en weet ik op den duur niet meer wat spelen, terwijl er nu een duidelijke focus is.

PS5 DualSense controller is deze week te koop voor €59.99 bij Carrefour.

Ook de Cosmic Red uitvoering staat aan die prijs.

Terug
Bovenaan