Ja idem hier.Ik heb via Bol ten minste mijn PS5 op launch day aan mijn deur geleverd gekregen, gewoon pre-order de dag na dat reveal event en zonder €50 voorschot te moeten betalen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja idem hier.Ik heb via Bol ten minste mijn PS5 op launch day aan mijn deur geleverd gekregen, gewoon pre-order de dag na dat reveal event en zonder €50 voorschot te moeten betalen.![]()

Zal sowieso wel gereleased worden he.Jammergenoeg enkel voor beta versie van firmware
Inderdaad maar wacht nog ff af. Alhoewel ik plaats tekort komZal sowieso wel gereleased worden he.
Ja idem hier.Inderdaad maar wacht nog ff af. Alhoewel ik plaats tekort kom
Heb ik ook gedaan. Sommige games nemen gewoon enorm veel plaats in zoals CODJa idem hier.
Heb nu wel een externe HDD voor de PS4 games en dat scheelt toch ook al.
Heb ook dat probleemDie hdd is echt te klein, ik zit met drie games die ik nooit verwijder Fifa/cod/en mk11 en dat is al een dikke 350gb

Dan zouden deze toestellen pakweg 100-150€ duurder geweest zijn, dus geen optie denk ik.Ik heb dat probleem nu niet maar ik vind dat ze sowieso voor 2T hadden moeten gaan zowel Micosoft als Sony
ja dat zou misschien zo zijn maar nu moet je ook 200€ neertellen voor 1T extraDan zouden deze toestellen pakweg 100-150€ duurder geweest zijn, dus geen optie denk ik.
Dan verhoog je natuurlijk de prijs voor alle consumenten. Er zijn best genoeg consumenten die toekomen met de huidige opslagplaats. De meeste spelen een game uit en verwijderen die erna.ja dat zou misschien zo zijn maar nu moet je ook 200€ neertellen voor 1T extra
En voor de conusument is dat altijd duurder dan wanneer een bedrijf zo een aankoop zou doen
De 1T die erin zit zou dan ook effectief 1T moeten zijn
Maar goed, ik zal ook een uitbreiding doen als ze wat goedkoper zijn
Dan verhoog je natuurlijk de prijs voor alle consumenten. Er zijn best genoeg consumenten die toekomen met de huidige opslagplaats. De meeste spelen een game uit en verwijderen die erna.
Merci kheb ratchet gekochtSpider-Man Morales 35€
Ratchet & Clank 49€
F1 2021 38€
Leuke prijzen op Bol.com