Restaurant in de buurt van Sportpaleis?

Chickenlal

Well-known member
Crowdfunder FE
Vind niet echt een topic en hier zit de elite van beyondgaming dus ik vraag het hier eens hé :p

Goed restaurant op wandelafstand van de lotto arena? :p

Daar de auto parkeren, eten en dan tevoet naar de lotto dus is de bedoeling.

Vind niet echt een topic en hier zit de elite van beyondgaming dus ik vraag het hier eens hé :p

Goed restaurant op wandelafstand van de lotto arena? :p

Daar de auto parkeren, eten en dan tevoet naar de lotto dus is de bedoeling.

Aan de Slachterij (Lange Lobroekstraat) zijn (ondanks het verval van die buurt de voorbije 20-ish jaar) nog wel een aantal (goede) restaurantjes. Er is een Chinees, zo'n soort van tapas ding, een tweetal 'gewone' Vlaams restaurantjes, ...
Voor de rest is er binnen wandelafstand niks 'serieus' te vinden, tenzij je fan bent van vettige drits à la pizza, Turks, halal & co. Zeker niet als je dieper Deurne/Bisschoppenhoflaan ingaat.

Aan de Slachterij (Lange Lobroekstraat) zijn (ondanks het verval van die buurt de voorbije 20-ish jaar) nog wel een aantal (goede) restaurantjes. Er is een Chinees, zo'n soort van tapas ding, een tweetal 'gewone' Vlaams restaurantjes, ...
Voor de rest is er binnen wandelafstand niks 'serieus' te vinden, tenzij je fan bent van vettige drits à la pizza, Turks, halal & co. Zeker niet als je dieper Deurne/Bisschoppenhoflaan ingaat.

Geen naam van de tapas ofzo? :p

Pampas redelijk bekende keten. Ze komen 6x (?) bij jou langs met telkens een verschillend stuk vlees. En dan mag je dus kiezen of je dat wil of niet. Ze snijden het ter plaatse vanop die spies die je ziet op hun website. Op tafel staan altijd 10 verschillende soorten saus. Lekker 😎

Ik zou dat nooit doen voor een concert. Ik wil altijd slapen nadat ik goed gegeten heb 😁

Slachthuisbuurt was 20 jaar geleden idd veel beter. Ik mis Het Duveltje.
Pampas 1 keer geweest, ik ben geen fan.
Je kan ook in Merksem eten en de tram (2 en 3) nemen, het Voorhuys of Tot Straks. Die laatste is zelfs te voet gemakkelijk te doen, heb je de zever niet met de metro als je vertrekt in het Sportpaleis.
En doe de groetjes aan clouseau :p

Pampas is daar ook gewoon heel slecht. Beste restaurant in de buurt is de indier in deurne. (met voorsprong). Is wel een km van daar. (fishtail restaurant)
Anders ga je best kijken richting Merksem (de brug over). Absoluut te vermijden zijn de 'snacks' in de omgeving sportpaleis. Die zijn enkel open op evenementen en zijn van heel slecht tot degoutant.

Lange lobroekstraat is idd wel ok, daar kan je naar de veranda (prijzig maar lekker), of naar het vleesrestaurant Pietrain. (kan ook al vol zitten)

Heb mij net ene half uurtje geamuseerd met het lezen van google reviews van die pizza en pita tenten vlak achter sportpaleis :D

En toch heb je op 80-tal 1 ster reviews van smerig, onvriendelijk, brutaal, altijd één man die zegt 5 stars fantastich, vriendelijk, kom zeker terug :rofl:

Als ik het zo bekijk dan vrees ik dat de auto aan een restaurant binnen wandelafstand parkeren en laten staan tot na het evenement geen optie zal zijn. Zal dus maar beter iets goed kiezen om te eten en dan moet het vrouwke maar bob zijn hé :p

De enige kanshebber op basis van google reviews is Restaurant Veranda, 4.5 op 700 reviews durf ik al wel eens vertrouwen :)
+/- 10 minuten stappen van lotto arena

edit: dat is gesloten vanavond :'(

edit:
Al lijkt Piétrain ook een kanshebber.

Laatst bewerkt:
Heb mij net ene half uurtje geamuseerd met het lezen van google reviews van die pizza en pita tenten vlak achter sportpaleis :D

En toch heb je op 80-tal 1 ster reviews van smerig, onvriendelijk, brutaal, altijd één man die zegt 5 stars fantastich, vriendelijk, kom zeker terug :rofl:
ik heb een app boven een vleesrestaurant aan het sportpaleis , de muizen kwamen tot het 3de verdiep,ben daarom verhuisd, en een huis 1 km verder in Deurne. Geloof me, ik heb ze allemaal geprobeerd. 1 sterren is meestal omdat je geen 0 kan geven.

Als ik het zo bekijk dan vrees ik dat de auto aan een restaurant binnen wandelafstand parkeren en laten staan tot na het evenement geen optie zal zijn. Zal dus maar beter iets goed kiezen om te eten en dan moet het vrouwke maar bob zijn hé :p

De enige kanshebber op basis van google reviews is Restaurant Veranda, 4.5 op 700 reviews durf ik al wel eens vertrouwen :)
+/- 10 minuten stappen van lotto arena
Veranda is heel lekker, maar prijzig. Persoonlijk zou ik gewoon de tram van het stad naar sportpaleis nemen. En gewoon iets lekker in het stad eten.

Veranda is heel lekker, maar prijzig. Persoonlijk zou ik gewoon de tram van het stad naar sportpaleis nemen. En gewoon iets lekker in het stad eten.

Misschien is dat omdat ik van op de parking kom, maar ik heb het niet zo voor trams en metro's 's avonds laat in grootsteden :D

Piétrain lijkt me ook wel iets, maar blijkbaar ook volboekt.

edit:
Alles daar in de Lange Lobroekstraat lijkt me wel oké te zijn als ik het zo bekijk.
Veranda, Bart a vin, filet danvers, piétrain.

Maar natuurlijk overal te laat de dag zelf.

Laatst bewerkt:
Misschien is dat omdat ik van op de parking kom, maar ik heb het niet zo voor trams en metro's 's avonds laat in grootsteden :D

Piétrain lijkt me ook wel iets, maar blijkbaar ook volboekt.

edit:
Alles daar in de Lange Lobroekstraat lijkt me wel oké te zijn als ik het zo bekijk.
Veranda, Bart a vin, filet danvers, piétrain.

Maar natuurlijk overal te laat de dag zelf.
Als je tussen 3000 man staat gebeurt er meestal niet zo veel ;)

Paar weken terug in bistro Louis gaan eten, 8 minuutjes rijden van sportpaleis :) heel goed bevallen! (en 4.8 op Google)

Ik ben oprecht van mening dat sushi beter zou zijn moest het vlees zijn.

En gebakken zou zijn.

Ik heb het geprobeerd, it's not my thing. En ik eet voor de rest bijna alles.

Des gouts et des couleurs. Maar wat wel vaststaat is dat een deftig sushirestaurant wel een trapje hoger staat op de culinaire ladder dan de pitta/pizzazaken rond het Sportpaleis.

Terug
Bovenaan