Restaurant in de buurt van Sportpaleis?

Pietrain als ge van vlees houdt, niet twijfelen.

En Veranda als het iets chiquer mag zijn.

Café Poppemieke altijd gezellig voor iets te drinken.

Fout. Ama-la is daar een heel goed sushirestaurant.

TS vroeg deftige restaurants. Gene overpriced rauwe vis op wat pseudo-rijst.

iets helemaal anders, eerst hier gaan eten https://www.cafedentrol.be/ (is ook open van de middag (schoten) en dan gewoon naar t sportpaleis komen.

Let wel op dat parkeerplaats daar geen sinecure is en dat de helft van Schoten al een jaar ofzo één grote bouwwerf is (dat maar niks vooruitgaat).
En tbh, die spaghetti, ik heb die nooit fenomenaal gevonden daar. Dan is de spaghetti in café Poppemieke (@Genius) zelfs beter. Op woensdag is dat daar 'spaghettidag' trouwens.

TS vroeg deftige restaurants. Gene overpriced rauwe vis op wat pseudo-rijst.

Let wel op dat parkeerplaats daar geen sinecure is en dat de helft van Schoten al een jaar ofzo één grote bouwwerf is (dat maar niks vooruitgaat).
En tbh, die spaghetti, ik heb die nooit fenomenaal gevonden daar. Dan is de spaghetti in café Poppemieke (@Genius) zelfs beter. Op woensdag is dat daar 'spaghettidag' trouwens.
Ga ik zeker is proberen!

Heb je een probleem met sushi of dat specifieke restaurant? Want ik heb al minstens een dozijn sushirestaurants gedaan doorheen België en met Ama-la is er echt niets mis.

Een probleem met sushi in het algemeen. Je krijgt mij met geen stokken in een sushirestaurant binnen. Voor mij staat van alle keukens de Japanse/sushi toch echt wel (bijna) onderaan. Dan is dim sum nog 200 keer beter imo. Sushi noem ik geen eten.

Een probleem met sushi in het algemeen. Je krijgt mij met geen stokken in een sushirestaurant binnen. Voor mij staat van alle keukens de Japanse/sushi toch echt wel (bijna) onderaan. Dan is dim sum nog 200 keer beter imo. Sushi noem ik geen eten.

Nu lijkt het alsof je een probleem hebt met één specifiek restaurant terwijl je gewoon niet graag de keuken die ze serveren lust. Das wel een heel verschil.

Zijn er trouwens nog mensen die hun afkeer voor sushi moeten laten blijken? Kwestie dat iedereen dat dan uit zijn systeem heeft. Ik dacht dat de mop ging 'how can you tell someone is vegan? Don't worry, they'll fucking tell you'.
Maar blijkbaar is het 'how can you tell someone doesn't like sushi? Don't worry, they'll fucking tell you'.

Is Sportpaleis eigenlijk nog een plezier? Die files als het event gedaan is waren de laatste keren toch wel een hel. We zijn ooit eens 2u gebleven, toen kon je direct vertrekken. Helaas toen wel wat gedronken #tomwaes

Alle we zitten in tapasbar Barrio ☺️

Edit: was wel goe, maar prijzig voor de toch beperkte porties.

Auto daar geparkeerd en met de bus daar op 2 min naar sportpaleis. In terugkeren gewandeld 25 min.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan