Seks op openbare plaatsen

Hier zitten toch wel een aantal “holier than thou”-types tussen zenne… Lighten up, get that stick from outta there.

Soit, vogelen gebeurt in letterlijk elke publieke sauna, net zoals je er heel eenvoudig scharrels (swingers en non-swingers) kan tegen kan komen (kwestie van de link met de parenclub te behouden… die dingen staan zonder twijfel in de top 3 om volk tegen te komen)

Maar ga dan toch gewoon naar sauna’s die ervoor gemaakt zijn.
Het is echt zo moeilijk niet ze

Ik vraag me oprecht af of de mensen die dat hier oke vinden, ook het oke vinden als ik daarvoor politie zou bellen...
Ik voel persoonlijk geen enkele nood om iemand persoonlijk te confronteren, maar ik ga zeker wel klagen bij de eigenaars en die bellen de politie voor zoiets.
Als jij een koppel tegenkomt dat in die sauna blijft vogelen terwijl je erop staat te zien dan mag je gerust gaan klagen. Waarschijnlijk worden ze er dan uitgezet door het personeel, het reglement in die wellness is duidelijk.

Maar volgens mij gebeurt dat niet. Hoogstens zal je een vermoeden hebben van wat zich heeft afgespeeld, net voor jij de sauna betrad. Je zal dus gewoon twee mensen zien zitten die waarschijnlijk 10 seconden eerder nog aan elkaar het foefelen waren.

Trouwens in zulke gevallen kijkt het gerecht naar een aantal zaken voor ze zoiets als zedenschennis categoriseren:

- Was het opzettelijk zichtbaar of had je er alles aan gedaan om onzichtbaar te blijven?
- Was er een grote kans dat personeel of andere klanten jullie konden betrappen?
- Is er effectieve betrapping geweest of enkel een vermoeden van sexuele handelingen in het opbenbaar?

Dus als ik met mijn vriendin aan het vogelen ben in een verder leeg stoombad - waar je geen meter ver kan kijken - en we stoppen onmiddelijk van zodra we de deur horen opengaan dan denk ik niet dat een politie daarvoor zal afkomen hoor. De persoon die ons dan opmerkt zal hoogstens een vermoeden kunnen hebben van wat we daar aan het doen waren maar de kans dat die het effectief zal hebben gezien is onbestaande.

Hygiene in die wellness is echt geen argument hoor. Met de handdoeken en al de douches kan dat best wel proper hoor.
2) Naaktspa's horen en hebben volgens mij ook de bedoeling om een "veilige omgeving" te zijn want mensen stellen zich sowieso al kwetsbaar(der) op door naakt in een publieke ruimte rond te lopen, dat wordt dan normaal omdat er daar niks seksueels bij komt kijken, zoals hierboven ook gezegd wordt is dat ook echt niet oke als je daar opeens rondloopt met een stijve of iemand naar borsten zit te gluren/staren/..., het gaat over je goed voelen in je eigen vel in een veilige omgeving, dus om dan seks te hebben en dat naakt zijn specifiek seksueel te maken gaat voor mij in tegen wat een wellness hoort te zijn, en maakt het zo een "onveilige" omgeving om naakt in te zijn, want dan is naakt zijn terug seksueel en dat is niet de bedoeling.

Wel voor mij is het net het uitgelezen kader voor fijne intieme momenten met mijn partner. Dat betekent niet dat we ons niet inhouden en dat expliciet doen he. Mijn punt is dat je dat daar meestal wel 's kan doen met een minimale kans om betrapt te worden. En als je het dan ook nog proper houdt is er toch niemand die daar aanstoot aan kan nemen.
Vandaar dat ik zeg dat ik ga klagen bij de eigenaars van de sauna.
Maar stel nu dat we de situatie omdraaien, iemand ziet jullie bezig en vindt het spannend om jullie te filmen. Is dat dan oke? Want zolang jullie hem niet zien filmen, geeft hij jullie toch geen overlast?
Wel daar is de wetgeving heel duidelijk in. Als jij dat stiekem filmt is het voyeurisme en als je die beelden nadien verspreidt dan komt er schending van privacy bij. En afhankelijk van de schaal van verspreiding kan het ook nog online belaging worden. Dan heb je als filmer veel meer juridische issues dan het koppeltje dat dacht dat ze verdoken stiekem bezig waren.

Ah ja, aseksueel FKK!
2 keer in een FKK zone gezeten met toenmalige vriendin (blaarmeersen-achtig iets, en een sauna), 2 keer kwamen er meerdere Duitsers met voorstellen, of gewoon 'toevallig' 1cm naast ons liggen in vol ornaat met een brede glimlach 😄
Mja, dat is niet mijn ervaring, de paar keren dat ik op naaktcampings ben terechtgekomen herinner ik mij vooral veel blote lelijke mensen :p misschien ben jij knapper dan ik!

Nu niet voor het een of het ander, en we zijn serieus off-topic aan het gaan, maar zijn er echt mensen die geloven dat een groot percentage van de saunabezoekers (en dan voornamelijk die van het mannelijk geslacht) naar een openbare sauna gaan om een reden die anders is dan "naakt vrouwelijk schoon bewonderen"?

Sorry om het zo cru te stellen, maar ken uw medemens.

Maar ga dan toch gewoon naar sauna’s die ervoor gemaakt zijn.
Het is echt zo moeilijk niet ze

Welcome to human psyche; wat niet mag is aanlokkelijker dan wat wel mag. Dat stopt heus niet als je de puberteit ietwat voorbij bent…

Nu niet voor het een of het ander, en we zijn serieus off-topic aan het gaan, maar zijn er echt mensen die geloven dat een groot percentage van de saunabezoekers (en dan voornamelijk die van het mannelijk geslacht) naar een openbare sauna gaan om een reden die anders is dan "naakt vrouwelijk schoon bewonderen"?

Sorry om het zo cru te stellen, maar ken uw medemens.
Dan zou ik precies wel andere plekken kiezen dan een sauna :unsure: .

Mannekes 😂 Dat gebeurt en maakt dat uit? Iedereen doet wel eens iets buiten het boekske.
Ja maar kies uw plaats dan deftig.
Er is laatst een vrouw den bak in gevlogen omdat ze betrapt werd op masturberen in de duinen. Paar kinderen hadden haar gezien en gaan zeggen tegen de ouders.

Met wat pech zien die kinderen iets en beginnen die al te snel aan zo'n zaken.

En kom niet af met "vroeg of laat komt het toch". Dan kunde ze al meenemen naar de slaapkamer met dat gedachtegoed.

Hoeveel mensen hier hebben al effectief een neukend koppel in vol ornaat betrapt als je het niet verwacht?

Dat zeg ik toch nergens ? Maar als je daarvoor de flikken belt, ja, dan smijt ik het op de hoop 'mijn woord tegen jouw woord'.
Het staat er letterlijk wat je zegt.

En als je een fout maakt en betrapt wordt, own it. Als de uitbater het nodig vindt om de politie te bellen, ga dan geen kleuter uithangen en gewoon wat random dingen terugroepen en iemand vals beschuldigen. Niveau zeg.
Is dat een poging om me te raken ?
Dat is om duidelijk te maken dat ik niet in je stoere praat geloof.

Maar ik reageer er toch op omdat ik het een irritante attitude vind. En om beter te onthouden welke forumleden het ranzigst zijn. :)

Allemaal goed en wel en spannend en onschuldig tot ge een groep mensen met mentale beperking in de openbare sauna hebt waarvan er een aantal bij u in bad komen en daar op los beginnen vogelen met elkaar. Begeleiding lag op de zonneweide, oké dan. Niks verborgen, helemaal natuurlijk maar niet bepaald tof (laat staan opwindend), en niks aan gedaan toen we het gingen melden.

Sindsdien enkel nog privésauna, voor mijn eigen mentale rust. Geen behoefte om te dobberen in het zaad van een ander. En oké, in dit geval was het open en bloot, maar verborgen of niet maakt in wezen weinig verschil in mijn ogen.

Misschien naïef, maar ik ga naar de wellness voor de...wellness...

Behalve bij ThomaMore en zijn madam daar komt er chloor en desinfectant uit hun genitaliën.

En is het proper althans volgens hun eigen

Dat je in een sauna wilt poepuh en dat geil vindt kan ik zeker begrijpen, alleen is het op een plaats waar een hoge graad van hygiëne verwacht wordt wel een beetje voos natuurlijk*. Maar mensen hebben nu éénmaal graag seks op plaatsen waar het eigenlijk niet mag want spannend! Maar om nu te zeggen dat een privé sauna beter is, daar mag je er bijna letterlijk vanuit gaan dat zowat ieder koppel voor u daar overal liggen vozen heeft. En ik geloof nooit dat elke uitbater zijn zwembad/jacuzzi, zetels etc. na elk bezoek volledig kuist. :shutup:

* Dit geldt niet voor gay sauna's, waar je net raar bekeken wordt als je flink bent in het faciliteiten en niet met een (halve) stijve paradeert. :wtf: Daar moet je het zweet (en zaad) van een ander er bijnemen. Kan niemand een fluit schelen.

Dat je in een sauna wilt poepuh en dat geil vindt kan ik zeker begrijpen, alleen is het op een plaats waar een hoge graad van hygiëne verwacht wordt wel een beetje voos natuurlijk*. Maar mensen hebben nu éénmaal graag seks op plaatsen waar het eigenlijk niet mag want spannend! Maar om nu te zeggen dat een privé sauna beter is, daar mag je er bijna letterlijk vanuit gaan dat zowat ieder koppel voor u daar overal liggen vozen heeft. En ik geloof nooit dat elke uitbater zijn zwembad/jacuzzi, zetels etc. na elk bezoek volledig kuist. :shutup:

* Dit geldt niet voor gay sauna's, waar je net raar bekeken wordt als je flink bent in het faciliteiten en niet met een (halve) stijve paradeert. :wtf: Daar moet je het zweet (en zaad) van een ander er bijnemen. Kan niemand een fluit schelen.
Eigenlijk gewoon niet teveel over nadenken. Als ik een deurklink zie aan een openbare WC kan ik me ook beginnen inbeelden dat de vorige bezoeker die de klink heeft aangeraakt zijn handen niet heeft gewassen nadat die wormpjes uit zijn rectum heeft liggen vissen. Niet elke medemens is helaas hygiënisch (ik kan me zo'n topic herinneren over mannen en gebrekkige hygiëne) en op dat vlak mag je je fantasie niet op hol laten slaan in negatieve zin. Ja, alles wat je aanraakt is mogelijk niet zo proper. En dat prachtige zwembad in dat hotel waar je verblijft? Die 2 kleuters die er net uit kropen hebben er misschien net in geplast (of mogelijk wel eens die volwassenen ...). Dat mooi gedresseerde bord in het restaurant voor je neus: wie weet wat de kok met zijn handen heeft gedaan?

Om maar te zeggen: als je een beetje smetvrees hebt moet je best wegblijven van sauna's, zeker als je zelf de intentie hebt om te vogelen.

Sindsdien enkel nog privésauna, voor mijn eigen mentale rust. Geen behoefte om te dobberen in het zaad van een ander. En oké, in dit geval was het open en bloot, maar verborgen of niet maakt in wezen weinig verschil in mijn ogen.
Want daar ga je inderdaad naartoe voor de welness en niet om te vogelen...🙄🤥

Terug
Bovenaan