cege
Well-known member
Dat je in een sauna wilt poepuh en dat geil vindt kan ik zeker begrijpen, alleen is het op een plaats waar een hoge graad van hygiëne verwacht wordt wel een beetje voos natuurlijk*. Maar mensen hebben nu éénmaal graag seks op plaatsen waar het eigenlijk niet mag want spannend! Maar om nu te zeggen dat een privé sauna beter is, daar mag je er bijna letterlijk vanuit gaan dat zowat ieder koppel voor u daar overal liggen vozen heeft. En ik geloof nooit dat elke uitbater zijn zwembad/jacuzzi, zetels etc. na elk bezoek volledig kuist.![]()
On a side note. Ooit verlengd weekend gedaan met de madam in een tiny house in de Ardennen en daar was een hottub buiten (eentje met hout, dus niet aangesloten op elektriciteit). Bleek die uitbater ook geen chloor of zo in dat water gedaan te hebben en een filter was er ook niet want geen elektriciteit.... Dag 2 zit ik in die hottub en is die hottub precies een kweekbad voor kleine larvetjes. Yummie. Dag 3 stond er 2 cm witte prut op het water.
Maar goed, eens de douche in en afspoelen en ook dat levensgevaarlijke hygiene probleem is achter de rug.
Seks in de sauna doe ik trouwens niet, dat is gewoon onaangenaam. De vloer is te hard of de ruimte is veel te warm.
Daarentegen kan ik mij geen bezoek herinneren zonder klaar te komen in de jacuzzi.
Maar dat is dan weer de schuld van het vrouwelijk gezelschap, dat doorgaans maar aan 1 ding denkt.
Dan doe je het toch gewoon buiten nadat je de emmer koud water over je gekapt hebt ?