Seks op openbare plaatsen

Dat je in een sauna wilt poepuh en dat geil vindt kan ik zeker begrijpen, alleen is het op een plaats waar een hoge graad van hygiëne verwacht wordt wel een beetje voos natuurlijk*. Maar mensen hebben nu éénmaal graag seks op plaatsen waar het eigenlijk niet mag want spannend! Maar om nu te zeggen dat een privé sauna beter is, daar mag je er bijna letterlijk vanuit gaan dat zowat ieder koppel voor u daar overal liggen vozen heeft. En ik geloof nooit dat elke uitbater zijn zwembad/jacuzzi, zetels etc. na elk bezoek volledig kuist. :shutup:

On a side note. Ooit verlengd weekend gedaan met de madam in een tiny house in de Ardennen en daar was een hottub buiten (eentje met hout, dus niet aangesloten op elektriciteit). Bleek die uitbater ook geen chloor of zo in dat water gedaan te hebben en een filter was er ook niet want geen elektriciteit.... Dag 2 zit ik in die hottub en is die hottub precies een kweekbad voor kleine larvetjes. Yummie. Dag 3 stond er 2 cm witte prut op het water. :cheer:

Maar goed, eens de douche in en afspoelen en ook dat levensgevaarlijke hygiene probleem is achter de rug.

Seks in de sauna doe ik trouwens niet, dat is gewoon onaangenaam. De vloer is te hard of de ruimte is veel te warm.

Daarentegen kan ik mij geen bezoek herinneren zonder klaar te komen in de jacuzzi.
Maar dat is dan weer de schuld van het vrouwelijk gezelschap, dat doorgaans maar aan 1 ding denkt.

Dan doe je het toch gewoon buiten nadat je de emmer koud water over je gekapt hebt ?

Ik vrees dat privesauna's maar voor 1 ding gebruikt worden 😂
Om weg te lopen van de kinderen en ongestoord cava te sloeberen in je kamerjas? :unsure:

Als je je zorgen maakt over de hygiëne zou ik inderdaad eerder nog naar een publieke sauna gaan. Daar is tenminste nog veel sociale controle (al is er ook voldoende ruimte om ongestoord je gang te gaan, valt hier te lezen :unsure: )

Sowieso dat er heel veel gesekst wordt in de privé sauna. De tijd tussen 2 koppels is meestal maar een halfuurtje (soms minder). Dat is ook maar de tijd om alles te vervangen van handdoeken en dergelijke, eventuele rommel nog op te ruimen, ... het is niet dat men daar alles in detail gaat poetsen. Ik zou niet met een UV-lamp schijnen op de sofa, die er in de meeste privé sauna's toch aanwezig is :unsure:

Zet je de verwarming dan zo hoog mogelijk om het saunaeffect na te bootsen?

Jep en ik vraag ook aan housekeeping om niet op te ruimen zodat ik in de sappen van de voorgangers kan zitten net zoals in de gewone sauna blijkbaar

Het hangt ervan af waar hé.
In de auto op een verlaten bosweggeke, ok.
Op de tafel in de eetruimte van het bejaardetehuis als ge uw bomma gaat bezoeken, not so much.

Toen ik net mijn rijbewijs had, heeft de auto van mijn mama afgezien. Nooit begrepen waarom mensen het fijn om seks te hebben in een auto. Mijn rug elke keer :cry2:

Seks gehad in de trappenhal van mijn ex haar appartement. Was wel spannend want op elk moment kon er iemand naar boven of onder komen.

Of ik kom op uw oprit kakken als ge het niet ziet blijkbaar mag dat dan.
Dat gebeurt uiterst zelden wel eens niet? Alle ja niet op uwe oprit maar als je een graskant hebt dan kan het wel eens gebeuren dat ..

Als je aan het sporten bent of aan het wandelen bent 10 km van huis en je hebt plots een acute diarree aanval.
2 keuzes. Heel het voetpad onder druipen of snel de bosjes in (meestal privé en eigendom van iemand) of de graskant in, broek naar beneden en ...
En ja WC papier of een zakje bij hebben helpt altijd maar is bij zo'n acute aanval niet altijd even zinvol.

Je kan ook nog proberen aanbellen sure maar als jij niet thuis bent en bij zo'n acute aanval komt het soms op ne minuut aan (of sneller).

Maar goed als je moet kakken moette kakken (= dat is een noodgeval) 😅
Seks in de sauna lijkt me nooit een noodgeval te zijn. Of ik mis iets?

--

By the way na het lezen van heel dit topic ga ik nooit nog naar een publieke sauna.
Na het lezen ivm artisjokken en sappen van de voorganger aan mijne strontknikker. Neen dank u.

Laatst bewerkt:
By the way na het lezen van heel dit topic ga ik nooit nog naar een publieke sauna.
Na het lezen ivm artisjokken en sappen van de voorganger aan mijne strontknikker. Neen dank u.
Publieke sauna zal nog wel meevallen. Private sauna en zeker ook publieke zwembaden zou wel eens kunnen tegenvallen.

Wat betreft seks in het openbaar is dat bij relatief beperkt gebleven tot :
- Aanmodderen in de auto tijdens mijn jonge tijd, ergens op een verlaten bospad of industrie terrein. Spannend en leuk dat wel, maar verre van comfortabel.
- Seks op een verlaten strand in Denemarken. Tijdens een lange wandeling met mijn vrouw op een verlaten strand uitgekomen. Daar even uitgerust en naakt liggen zonnen (is toegelaten daar), tot mijn vrouw plots zin kreeg in meer. De zeelucht zal haar goed gedaan hebben, want meestal moet ik initiatief nemen. Leuke momenten, maar goed oppassen met al dat zand, want dat kan onaangenaam beginnen schuren 🤭

De laatste tijd vrij vaak in de auto van de buurvrouw in de ochtend voor het werk, langs de kant van de weg.

De plaatselijke sauna hier krijgt toch ook wel wat zaad te verwerken op dagdagelijkse basis. Dat is toch vrij vaak dat ik daar het stoombad binnenga om dan snel twee venten uit mekaar te zien springen, al is dat vooral in de namiddag als er minder volk is. In de avond als er veel volk zit, zit dat stoombad vol met 20 venten, maar is er toch altijd een oude vent die daar open en bloot aan zijn sjarel zit te trekken. Maar oh wee als ik dan zonder een tweede handdoek in de Finse sauna ga zitten, dan krijg ik geklaag dat ik onhygienisch bezig ben :rofl:

De laatste tijd vrij vaak in de auto van de buurvrouw in de ochtend voor het werk, langs de kant van de weg.

De plaatselijke sauna hier krijgt toch ook wel wat zaad te verwerken op dagdagelijkse basis. Dat is toch vrij vaak dat ik daar het stoombad binnenga om dan snel twee venten uit mekaar te zien springen, al is dat vooral in de namiddag als er minder volk is. In de avond als er veel volk zit, zit dat stoombad vol met 20 venten, maar is er toch altijd een oude vent die daar open en bloot aan zijn sjarel zit te trekken. Maar oh wee als ik dan zonder een tweede handdoek in de Finse sauna ga zitten, dan krijg ik geklaag dat ik onhygienisch bezig ben :rofl:
Degoutant.

Zonder 2e handdoek.

Terug
Bovenaan