Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat......Geen sex meer gehad sinds 5 juni 1998,
Bewuste keuze of… ?Geen sex meer gehad sinds 5 juni 1998,en bij sommigen begint het al te kriebelen bij 9 dagen.
Nee.Gebeurtenis op werk en zeer zwaar verminkt en beperkt door brandwonden.Vriendin kon het niet aanzien en liet mij zitten.Ik heb 16 maanden voor niets gevochten in hospitaal.Bewuste keuze of… ?
Nee.Gebeurtenis op werk en zeer zwaar verminkt en beperkt door brandwonden.Vriendin kon het niet aanzien en liet mij zitten.Ik heb 16 maanden voor niets gevochten in hospitaal.
Nieuwe relatie wil ik zelf ook niet meer omdat ik een vrouw niet kan geven wat zij verlangt op sexueel gebied etc.
De huidhonger is groot,dat kan ik wel zeggen.
Fuck seg, zoiets moeten meemaken in je leven. Ik krijg er tranen van in de ogen.Nee.Gebeurtenis op werk en zeer zwaar verminkt en beperkt door brandwonden.Vriendin kon het niet aanzien en liet mij zitten.Ik heb 16 maanden voor niets gevochten in hospitaal.
Nieuwe relatie wil ik zelf ook niet meer omdat ik een vrouw niet kan geven wat zij verlangt op sexueel gebied etc.
Mogelijk zoek je zoiets niet, maar er bestaan sekswerkers die mensen met een beperking helpen.Nee.Gebeurtenis op werk en zeer zwaar verminkt en beperkt door brandwonden.Vriendin kon het niet aanzien en liet mij zitten.Ik heb 16 maanden voor niets gevochten in hospitaal.
Mooi dat je dit "probleem" wilt benoemen en dit delen met ons.Nee.Gebeurtenis op werk en zeer zwaar verminkt en beperkt door brandwonden.Vriendin kon het niet aanzien en liet mij zitten.Ik heb 16 maanden voor niets gevochten in hospitaal.
Volgens de media is de menopauze dé libido-killer bij vrouwen. Opvliegers, slapeloosheid en stemmingswisselingen worden vaak als hoofdschuldigen aangewezen. Maar klopt dat beeld wel?Zou dat niet iets biologisch bepaald zijn dat eenmaal huisje/boompje/beestje(/evt kindje) er is, de zin bij vrouwen in seks (aka daad om voor te planten) met de partner vermindert?
Doel bij mannen is evolutionair gezien om zoveel mogelijk nakomelingen te hebben en daardoor blijft seksuele drang ook hoger.
Nederlandse reportagemaakster getuigt ook over het onderwerp: begin van de relatie veel zin in seks, erna veel minder.
https://www.vpro.nl/programmas/mijn-seks-is-stuk.html
@Green Mamba
Als één partner geen zin heeft dan zijn de alternatieven binnen een relatie nu ook niet gigantisch groot, toch?
@mac-bc
Moedig dat je zoiets post!
Hier is het ook niet 100% afgestemd en 'initiatief tot' is met periodes ook nogal eenzijdig, maar compromissen worden gevonden.
(Ik hou mijn hart wel vast voor de menopauze binnen x-aantal jaar, want dan durft libido ook een duik nemen blijkbaar.)
Volgens de media is de menopauze dé libido-killer bij vrouwen. Opvliegers, slapeloosheid en stemmingswisselingen worden vaak als hoofdschuldigen aangewezen. Maar klopt dat beeld wel?
Ja, hormonale veranderingen spelen een rol. Maar steeds meer onderzoek toont aan dat de relatiecontext minstens even bepalend is. Vrouwen in langdurige relaties rapporteren vaker een daling in seksueel verlangen dan hun single leeftijdsgenoten of vrouwen in een nieuwe relatie. Routine, verminderde emotionele connectie en het verdwijnen van seksuele spanning spelen hierin een rol.
De menopauze krijgt vaak de schuld, maar in veel gevallen sluimert de relationele sleur al jaren. Ondertussen wordt er zelden gesproken over het effect van relatiekwaliteit op het libido.
Opmerkelijk is dat single vrouwen rond de vijftig, ondanks stress door financiële zorgen of alleen wonen, vaak een levendiger seksueel verlangen behouden. Ze herontdekken zichzelf, voelen zich begeerd, en ervaren de kracht van autonomie en nieuwigheid.
Een lstudie uit 2016 (The Journal of Sex Research) bevestigt dat seksuele motivatie bij vrouwen sterk beïnvloed wordt door de mate van nieuwigheid en gewenst voelen, meer dan door de hoeveelheid stress in hun leven.
Meer sex in je relatie? Vernieuw dan de relatie en zorg ervoor dat je partner zich gewenst voelt, ook tijdens de periode met kleine kinderen en de menopauze.
Kan allemaal wel zijn. Bij mijn madam zijn er paar dingen die werken en het is allemaal gerelateerd aan kinderen in huis
1) kinderen 2 dagen weg en het is elke avond non-stop
2) op reis zijn zonder kinderen en het is elke dag non-stop. Binnen, buiten, in de auto, voor de auto, achter de auto, overal
3) thuiswerken en mooi weer en in mini-kleren rondlopen. Kans groot dat ik besprongen word tijdens een meeting
Alle andere 350d per jaar is het een zeldzaamheid waar arbeid voor nodig is
Kan allemaal wel zijn. Bij mijn madam zijn er paar dingen die werken en het is allemaal gerelateerd aan kinderen in huis
2) op reis zijn zonder kinderen en het is elke dag non-stop. Binnen, buiten, in de auto, voor de auto, achter de auto, overal
3) thuiswerken en mooi weer en in mini-kleren rondlopen. Kans groot dat ik besprongen word tijdens een meeting
We weten het ondertussen, dus ik hoop dat je dit louter herhaalt omdat je inclusief wil zijn voor de dementerenden.Damn zo blij dat ik geen kinderen heb.
Dat toont precies wel dat ze het op zich wel "nodig" heeft maar er niet aan toe komt omwille van de drukte?Kan allemaal wel zijn. Bij mijn madam zijn er paar dingen die werken en het is allemaal gerelateerd aan kinderen in huis
Inderdaad ik ken het volk van BGWe weten het ondertussen, dus ik hoop dat je dit louter herhaalt omdat je inclusief wil zijn voor de dementerenden.
En bemerk je dan een verschil in dynamiek voor en na het avondeten?
Dat toont precies wel dat ze het op zich wel "nodig" heeft maar er niet aan toe komt omwille van de drukte?
Hier is het na de geboorte van men zoontje(nu 2) ook wel serieus geminderd naar gemiddeld een keer per week ofzo.
Ze geeft vooral aan dat het nog door vermoeidheid komt(wat ik begrijp natuurlijk) maar ze heeft er ook algemeen minder nood aan heb ik de indruk. Alleen nu we voor een 2e kindje gaan, is het bepaalde momenten in de cyclus vaker al komt dat nu soms ook wat awkward over als je dat normaal dus niet hebt.
Iedereen is anders maar voor mij persoonlijk moet ik, zeker die eerste drie jaar, elkaar elke dag uit mekaar willen trekken.2j in relatie waarvan al 1+ jaar zonder echte intimiteit.
Tis een zalig meiske op veel vlakken maar gewoon verschillend van wat mij prikkelt / aantrekt.
Op seksvlak zelf verschillen we ook wel nogal wat op zaken waar weinig compromis mogelijk is.
Ik kan er voorlopig nog wel relatief makkelijk mee om maar het begint wel stilletjes te knagen en mijn eigen libido begint weg te ebben.