cege
Well-known member
Hoewel zij bekend stond voor haar nogal liederlijke levenswandel bleef ze natuurlijk een CD&V politica. Als lid van een familiepartij ga je met zo'n exploten altijd meer in de kijker lopen dan als lid van, ik zeg maar wat, groen, die op levensbeschouwelijk vlak altijd wat progressiever uit de hoek komen.
Ik ken nog een lange waslijst met exploten van CD&V politiekers. Lijkt me dat ze ook op dat punt typische tsjeeven hypocrisie hoog in het vaandel voeren.
Het is niet alsof toppers zoals Yves Leterme of Wilfried Martens of Johan Van Hecke geen relationele/sexuele exploten gedaan hebben. Het is eerder 'ga en vermenigvuldig u' dat ze hoog in het vaandel dragen.
Zij had een publieke functie, iets met blaren en zitten enzo. De hele hetze was erger voor haar kinderen.
Ja, dat het wat jammerlijk is, akkoord. Maar zowel de man en de vrouw hebben op het werk 0,0 impact gehad en gepasseerd zonder veel controverse. En de hetze voor de kinderen. Ik denk dat dat wel nog meevalt. "Vrouw poept op reis op haar 40y met haar man". Denk dat er ergere verhalen te bedenken zijn.