Seksleven met je partner

Hoewel zij bekend stond voor haar nogal liederlijke levenswandel bleef ze natuurlijk een CD&V politica. Als lid van een familiepartij ga je met zo'n exploten altijd meer in de kijker lopen dan als lid van, ik zeg maar wat, groen, die op levensbeschouwelijk vlak altijd wat progressiever uit de hoek komen.

Ik ken nog een lange waslijst met exploten van CD&V politiekers. Lijkt me dat ze ook op dat punt typische tsjeeven hypocrisie hoog in het vaandel voeren.

Het is niet alsof toppers zoals Yves Leterme of Wilfried Martens of Johan Van Hecke geen relationele/sexuele exploten gedaan hebben. Het is eerder 'ga en vermenigvuldig u' dat ze hoog in het vaandel dragen.

Zij had een publieke functie, iets met blaren en zitten enzo. De hele hetze was erger voor haar kinderen.

Ja, dat het wat jammerlijk is, akkoord. Maar zowel de man en de vrouw hebben op het werk 0,0 impact gehad en gepasseerd zonder veel controverse. En de hetze voor de kinderen. Ik denk dat dat wel nog meevalt. "Vrouw poept op reis op haar 40y met haar man". Denk dat er ergere verhalen te bedenken zijn.

En de video op zich. Ik heb die ooit gezien, maar kan me niet meer herinneren wat er op te zien was. Ritmische bewegingen waarbij je kunt afleiden wat er aan de hand is of effectief een piemel en flamoes?
Nog erger: ne kerel die aan zijn hand rook na de daad.

Ik ken nog een lange waslijst met exploten van CD&V politiekers.
We moeten een kat een kat noemen. Hoeveel huidige politiekers zijn ooit al publiekelijk van bil gegaan (wat wettelijk niet mag)?
0%? Hmm ... :tongue:

Het is gewoon een kwestie of kunst van niet gepakt of gefilmd te worden.

Ik zou er niks van schrikken dat diegenen die nu het hardste staan te roepen net diegenen zijn die zelf ... vul zelf maar in.

En dan nog als het uitkomt is dat geen garantie dat werkelijk iedereen het te weten komt. Ik heb een paar maanden geleden nog moeten uitleggen aan mijn collega's wie het Hawk Tuah-meisje was ...
Als ik hier in Vlaanderen op straat luidop zou roepen "Hawk Tuah!". De kans is heel groot dat hooguit 1% van Jan modaal weet waarover ik het heb.

Ik heb eigenlijk kleine 3 jaar niets kunnen doen bij mijn vrouw. Nu steekt ze het wat door dat ik te weinig interesse in haar heb. Dat is ook ni zo op 1 2 3 opgelost. Nu ist omgekeerd zij die veel seks wil

Eerder gemakzucht, gewoonte, ....
Amai, deze kan anders ook wel tellen, zeg. Zonder context of omstandigheden te kennen, meteen een oordeel klaar over iets persoonlijks wat iemand deelt. Fijn dan zeker. Er zijn talloze redenen te bedenken die niks te maken hebben met gewoonte of gemakzucht, en vaak zelfs het tegenovergestelde betekenen van dat laatste. Echt.

Euh neen. Zoals @Loser me ondertussen voor was.. Context...
Jij trekt ook rare conclusies zonder context.
Amai, deze kan anders ook wel tellen, zeg. Zonder context of omstandigheden te kennen, meteen een oordeel klaar over iets persoonlijks wat iemand deelt. Fijn dan zeker. Er zijn talloze redenen te bedenken die niks te maken hebben met gewoonte of gemakzucht, en vaak zelfs het tegenovergestelde betekenen van dat laatste. Echt.
Mijn excuses dat ik jullie grootheden heb tegengesproken met andere opties, ik zal dit nooit meer doen.

Hoe houden jullie dat toch vol?
De geslachtsdrift/lustgevoel kan je wel temperen door regelmatig de hand aan jezelf te slaan en er zijn mensen die er helemaal niet zoveel behoefte aan hebben en dat voor lange tijd kunnen volhouden. Drie jaar is wel héél lang.

Terug
Bovenaan