Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het niet beter om naar een zaak te gaan waar ze haar daarmee helpen? Ik ben bijvoorbeeld naar Duijvestijn (NL) geweest en daar zijn ze 2u bezig geweest met mijn voet uit te lezen en passen.Ik ga straks met een vriendin gaan kijken voor Ski Boots voor haar.
Ze is een gemiddelde skiër welke boots zouden goed zijn voor haar?
Of op wat moet je letten als je ski boots koopt?
Welke merken zijn zoal goed?
Ik weet dat mijn ski-maten altijd heel lovend zijn over Sportina: https://sportina.be/Ik ga straks met een vriendin gaan kijken voor Ski Boots voor haar.
Ze is een gemiddelde skiër welke boots zouden goed zijn voor haar?
Maar het comfort welIs het niet beter om naar een zaak te gaan waar ze haar daarmee helpen? Ik ben bijvoorbeeld naar Duijvestijn (NL) geweest en daar zijn ze 2u bezig geweest met mijn voet uit te lezen en passen.
Ik zou zeggen: een bot met 4 sluitingenSportina is een topwinkel idd.
Ze weten daar waarover ze spreken.
Over type bot: kies voor het comfort. De rest doet er niet toe tenzij je aan het trainen bent voor de OS.
Vergeet alle 'technische' snufjes & eigenschappen en kies voor diegene die het best past.
Ik denk dat 98% van de belgische skiërs het prestatieverschil tussen flex 140 & flex 100 zal merkenMaar het comfort wel

Ik treed tooché bij.Ze is een gemiddelde skiër welke boots zouden goed zijn voor haar?
Voor vakantieskiërs hebben ze apres ski modus (wandelmodus) en van die donskes van binnen voor lekker warm en zacht te zijn![]()
is dat echt? Nog nooit gezien 
Ja in de "freeride" reeksen. Maar wordt meer gebruikt in de apres ski dan echt te freeriden.is dat echt? Nog nooit gezien
![]()

Moet wel zeggen dat het vorige zomer was en door Corona was ik de enige klant. Dus heb echt wel uitgebreide informatie gekregen. Ook omdat ik steeds ernaar vroeg. Was ook nog met nieuwe ski's. Normaal zal dat niet zolang duren.Amaai 2u dat is al lang.
Hoeveel hebben jouw boots gekost?
):
Ik weet niet of ik exact de juiste benaming heb, maar dacht wel met s.Heb eens snel gekeken, heb Atomic Hawx magna 110 met zo memory-fit
Maar heb dat nooit toegepast, helpt dat echt?
@Wilcao heb bijna dezelfde maar zonder 's' denk ik
heb wel zo doorschijnend rood + zwart
Er is een verschil tussen die wandelstand op die freeride botten en de tour stand op tour botten.Ik heb ook zo'n wandelstand (effectief om te touren dan) en da's idd hemels om die te unlocken![]()
Tzijn geen echte tourbotten (Scott voodoo NTN), geen idee wat hun range zal zijn. Maar ongetwijfeld wel meer dan standaard, minder dan échte tourbot
(cuff rotation)Dat is zoals: Waarom ben ik deze week niet gaan skiën, wat een weerWaarom zijn de nieuwe modellen toch altijd schoner ??![]()