Oké
@Kid_C maar er zit wel tijd tussen de posten die ik maak, en dan is editten ook niet handig, want de helft kan mijn post al gelezen hebben, en er is geen "edit warning". Het is niet dat ik post, en meteen erachter opnieuw post. Er zit wel degelijk tijd tussen. En niet altijd iedereen zal reageren omdat ze altijd niet willen of voelen niets zinnigs te zeggen hebben. Nu heb jij dat gelukkig wel gedaan.
Ik heb er gewoon voor geopteerd om alles te verwijderen van nummers die ik mooi vond en albums, want het was een doolhof zonder einde van vijf jaar lang veel te veel liken, dubbel albums in mijn playlist en alles liken waarvan ik wist dat ik het nog eens wou beluisteren omdat ik dacht dat dan opgeslagen wordt in je bibliotheek, maar nu leek dat gewoon dom te zijn. Gewoon alles verwijderd (behalve playlists), en opnieuw starten.
Momentel heb ik 1 album van 2 8 1 4, 1 van Animal Collective, 1 van Beach House, 1 van Bjork, 1 van Candy Claws, 1 van Charli XCX, 5 van Cocteau Twins, 1 van The Doors, 1 van Eartheater, 1 van Empress Of, 4 van Grimes, 1 van Grouper, 1 van Interpol, 1 van Japanese Breakfast, 2 van Joy Division, 1 van Kali Uchis, 1 van Massive Attack, 4 van My Bloody Valentine, 1 van Panda Bear, 1 van Parannoul, 3 van Radiohead, 1 van ROSALIA, 1 van Seefeel, 3 van Sigur Ros, 1 van Slint, 4 van Slowdive, 1 van sonhas tomam conta, 3 van Sweet Trip, 1 van The Velvet Underground, 1 van yeule en 1 van yukari opgeslagen, maar daar gaan er nog wel bijkomen.