Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
UK Grime! nice.Niet dat het echt heel accuraat is want nog maar net geen half jaar premium gebruiker.
Uit puur gewoonte beluister ik ook nog steeds het meeste via eigen spelers, maar @shiftyke was alvast de schuldige voor n1 artist via spotify![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Reële getallen zal het waarschijnlijk Akira Yamaoka zijn geweest.

)Well I'll be damned, Uematsu zijn hele catalogus staat op Spotify. Leuk.12.000 minuten geluisterd.
Wel grappig, ik heb naar de soundtracks van Avengers, Game of Thrones en Final Fantasy geluistered en daarom zijn Alan Silvestri en Raman Djawadi mijn top artiesten van het jaar en Final Fantasy is blijkbaar een op zichzelf staand genre dat in mijn top-3 staat.
Beetje bizarre ranking
das 142 dagen non stop. wtf.Toch wel teleurgesteld in jullie cijfers als ik het vergelijk met bijvoorbeeld deze persoon die Taylor Swift precies graag hoort:
![]()

Sommige artiesten hebben zelf een discografie playlist gemaakt, staat onderaan op hun profiel bij "afspeellijsten van artiesten" (soms een andere naam zoals "complete", "everything", redelijk obvious maar ik heb daar zelf eigenlijk lang over gekeken).Heeft Spotify eigenlijk een optie om snel complete artist playlists te maken of ben je telkens afhankelijk van je eigen playlists?
De "This is.. " en "Artist radio" zijn zelden echt de moeite tenzij beginnende artiesten met weinig releases. Of je moet telkens via de app naar de "artist page" gaan en van daaruit spelen juist?
Heb graag al mijn favo artiesten ter beschikking op mijn "home screens" met hun volledige discography![]()