Ted Lasso

Hans Moleman

Well-known member
Een reeks die hier eigenlijk echt een topic verdient.

Bezig aan mijn 2de view, en blijft echt wel heel sterk in mekaar zitten, en wat een heerlijke cast.

Had schrik dat het bij 3 seizoenen ging blijven, maar blij dat we dat heerlijke universum geen vaarwel moeten zeggen!

Heb je Apple TV, of 1 of andere trail, zeker een kans geven. En geef het een paar afleveringen.

Briljante serie die eigenlijk wel mooi afgerond was na seizoen 3.
Hopelijk is dit niet "het seizoen te veel" hetgeen altijd een wrange smaak zal nalaten bij een re-watch.

Ik vond S3 ook gewoon een mooie afsluiter dus voor mij hoefde dat nieuwe seizoen echt niet meer.
Heerlijke reeks dat wel.

Ik vind het dubbel.

Ben bezig met een re-watch. En mis dat heerlijke universum wel.
3 seizoenen (van 13 afleveringen?) vind ik ook echt wel weinig.

Goed, als het met dezelfde schrijvers en makers is, alle vertrouwen in.
Al was een spin of mss een betere optie.
Gelezen dat het zonder Jamie Tart zal zijn wegens scheduling issues.

Ben na lang twijfelen beginnen kijken, dacht heel lang, dit zal niets voor mij zijn MAAR, wat een prachtige serie, echt aan het genieten.

Nate en Higgins zijn zalig 😂

Eerste aflevering gezien. Niet slecht, maar ook niet wow. Ik verwacht meer.
Volstrekt normaal.
Had daar ook ooit 1 aflevering van gezien als ik een maand gratis apple had vroeger, en niet verder gekeken.
Maar it grows on you. Als je na 1 seizoen niet overtuigd bent is het u ding wel niet.

good to know , ondertussen een vierde seizoen "in the works".
Het verhaal was mooi vertelt na drie seizoenen maar Apple kennende en de kwaliteit die ze nastreven voor hun content ben ik er wel gerust in dat dit niet gewoon een cash grab wordt.

Ik ben het ook eindelijk beginnen kijken. Zit nu halverwege S2.

Vind ik het supergrappig? Nee. Heeft het een hoge rewatch-waarde? Voor mij niet. Het is compleet van de pot gerukt, en soms vind ik Ted Lasso zelfs iets té veel over-the-top (ok, het blijft natuurlijk comedy).

Maar het zijn leuke personages en het is pure feel-good, en daarom blijf je gewoon kijken en is het perfecte ontspanning na een lange dag :)

Terug
Bovenaan