Telenet - Ervaringen, discussies & vragen

Hopelijk gaat dit geen mizerie geven.
Tja uw ervaring heeft het rode lampje aangezet omdat je eigenlijk al weet : shit en onnodige stress op komst.
Telenet heeft u jaren gepluimd en zal de laatste kans omdat nog eens te doen niet laten schieten :)

Goh dunno ze.

Ik kan proximus fiber zetten bij mij maar als ik op hun site ga en een pakket samenstel zodat ik hetzelfde heb zoals nu bij telenet dan is er niet echt een groot verschil in prijs.

ik heb bij Telenet one up dus 1gig download snelheid, digitale tv en 2 gsm abo's

Wat je wel kan doet bij telenet is effectief bellen en zeggen dat je wilt opzeggen, als ze vragen achter de reden zeggen dat ze te duur zijn en dat je gaat overstappen op Orange of Proximus omdat ze beide goedkoper zijn, gaan ze meestal on the spot u een korting geven.

Ik heb dit gedaan vorig jaar en ze hebben mij ineens 50 euro korting gegeven per maand voor 1 jaar, maar ik ben al wel klant daar sinds 2004 ofzo.

Ben nu een pack aan het zien bij proximus dus internet 2 gig snelheid, digitale tv en gsm is voor 6 maanden 68 euro daarna 108 euro.
maar wel maar 20 gig mobiele data terwijl ik bij telenet onbeperkte mobiele data heb op 2 telefoons.
en als ik bij proximus nog een gsm abo erop zet is dat +15 euro waarop je dan aan meer dan 120 euro per maand komt, bij telenet betaal ik 123 als mijn korting gedaan is na een paar maandjes.
Ik heb enkel internet. Dan is de speedboost optie te duur imo.

't Zijn al plezante dagen hier geweest en het gaan nog lange dagen worden. Bij een aftakking, waar bijna 600 adressen opzitten, van een node hier in de buurt is er schade en ze krijgen het (voorlopig) niet opgelost. Kan nog minstens een week duren... :sop:

Sturen ze die mail in verschillende fases rond mss? Hier al vorige week gehad en van nog wat mensen gehoord dat ze die pas vandaag kregen.
Probleem hier is het monopoly van Telenet, er ligt enkel coax in het dorp. Die verlaging in snelheid 's avonds voor bepaalde toepassingen hebben we dan wel weer niet.
Orange al eens geprobeerd, maar niet tevreden van (en op zich ook niet zoveel goedkoper voor hetzelfde pakket) en jammergenoeg geen mogelijkheid om de goedkopere spelers te proberen. :(

Sturen ze die mail in verschillende fases rond mss? Hier al vorige week gehad en van nog wat mensen gehoord dat ze die pas vandaag kregen.
Probleem hier is het monopoly van Telenet, er ligt enkel coax in het dorp. Die verlaging in snelheid 's avonds voor bepaalde toepassingen hebben we dan wel weer niet.
Orange al eens geprobeerd, maar niet tevreden van (en op zich ook niet zoveel goedkoper voor hetzelfde pakket) en jammergenoeg geen mogelijkheid om de goedkopere spelers te proberen. :(
Hey eens bekijken? Werkt ook via coax.

Ik ga er een punt achter zetten en terug naar Proximus. Indertijd overgestapt voor de betere tv-ervaring, maar we hebben al enige tijd geen decoder meer nu. Het internet is gewoon niet betrouwbaar genoeg. Om de zoveel tijd storingen, urenlang wegvallen.

Vreemd want ik dacht dat de kabel toch een performanter netwerk was. Maar in die twee jaar dat ik vroeger Proximus had, nooit enige storing of probleem gehad. Terug naar het koper dan maar.

Lap ontdekt dat ik een internet bbo niet correct had afgesloten.
Sinds september verhuist maar ben blijven betalen (75euro/maand).
Gebeurde op een rekening die ik met rust laat omdat die automatisch alles doet en mijn passieve inkomsten daar opkomen.

Zou ik dat terug kunnen vorderen op een manier?

Ik ga er een punt achter zetten en terug naar Proximus.
Waarom niet gewoon Scarlet Trio, 42 euro per maand?

Ik nu 2 weken klant, en zeer tevreden hoor. Alles (modem en tv box) is gewoon van Proximus.

Had al véééél langer moeten overschakelen.
Nu nog hopen op een correcte afhandeling van Telenet bij mijn laatste eindfactuur.

Uiteraard niet. 100 % eigen verantwoordelijkheid;

Lap ontdekt dat ik een internet bbo niet correct had afgesloten.
Sinds september verhuist maar ben blijven betalen (75euro/maand).
Gebeurde op een rekening die ik met rust laat omdat die automatisch alles doet en mijn passieve inkomsten daar opkomen.

Ik denk dat dat wel moet lukken.

Ik had zoiets gelijksaardig voor maar dan met mijn brandverzekering. Ik heb al het dubbel betaalde bedrag teruggevorderd gekregen maar ik moest wel kunnen aantonen dat ik niet meer op dat oude adres woonde sinds de overdracht.

Waarom niet gewoon Scarlet Trio, 42 euro per maand?

Ik nu 2 weken klant, en zeer tevreden hoor. Alles (modem en tv box) is gewoon van Proximus.

Had al véééél langer moeten overschakelen.
Nu nog hopen op een correcte afhandeling van Telenet bij mijn laatste eindfactuur.

Uiteraard niet. 100 % eigen verantwoordelijkheid;
Ik weet nog toen ik telenet moest opzeggen. Extreem agressief. Ja naar welke provider ga je? Toch niet naar zo een goedkope rommel provider? Uw internet gaat constant uitvallen. Wij horen daar keiveel klachten over, iedereen komt terug naar telenet. Etc. kheb die gast op gegeven moment afgekapt omdat het gewoon te gortig werd. Mijn madam stond er toen bij met haar mond open.

Er moet veel gebeuren om mij ooit nog naar telenet te krijgen 😅

@TRUMP Nog wat groepskorting via het werk als ik voor Proximus ga. Buren hebben Mobile Vikings genomen, die zijn ook erg tevreden.

Ironisch genoeg nu op een hotspot aan het surfen want het Telenet netwerk ligt alweer plat.

Terug
Bovenaan