Ik heb de afgelopen twee jaar al ongelofelijk veel problemen gehad met Telenet.
Tot 2x toe hebben ze ons internet (van heel de buurt) gelimiteerd (1MB/sec maximum download snelheid). En nu heb ik opnieuw voor de 2de maal enorm veel problemen door overbelasting op het netwerk tijdens piekmomenten.
Zie hier een opgezette ping van gisterenavond:
Dit is ondertussen al twee weken aan de gang.
Eerste technieker die langskwam: Ja ik kan u niet helpen en ik kan het "SWAT" team niet bereiken. Volgende week moet er een nieuwe technieker komen.
Ik vraag waarom is dat nodig aangezien geweten is dat het probleem niet bij mij zit? -> Dat moet ze meneer..
Tweede technieker komt langs: Ik kan hier niets doen het zit bij het SWAT team.. zucht.
Ondertussen al meer maals op de chat maar krijg telkens deksel op mijn neus, het zit bij SWAT team en zij gaan u contacteren, wijzelf moeten ook afwachten...
Dus ik zit al twee weken in een "wacht" modus en maar hopen dat er iemand mee bezig is, wat ik vermoed dat niet het geval is.
Het is gewoon onmogelijk om dat bij Telenet geescaleerd te krijgen, die geven gewoon een middelvinger naar de klant.. maar ondertussen moogt ge wel dokken.
Ik ben zo gefrustreerd door die mannen, want gamen 's avonds is onmogelijk (online).
En ik heb ook geen alternatief waar ik woon, ik kan hier geen Fiber nemen en aangezien ik dicht op de grens woon met NL, zal dat niet rap gebeuren. En 100Mbps van Proximus is mij veel te traag