same here, krijg nergens bevestiging van, maar zie in Mijn Telenet wel dat mijn producten zijn aangepast, maar dan fout.Administratief loopt het toch weer allemaal niet zo vlot. Om te beginnen nooit een bevestigingsmailtje van de bestelling gehad (email is correct en zit niet in spam). Nu kreeg ik dan plots een mailtje om mijn simkaart te activeren. Ik ga naar mijn telenet en log in met the usual gegevens. Kom dan onmiddellijk op een blokkerend scherm waarin ik een persoonlijke user moet aanmaken. Goed, ik vul alles in, en dan zou er een mailtje gestuurd worden om de user te bevestigen > nooit aangekomen. Log nog eens uit en terug in op mijn telenet. Kom automatisch weer op dat scherm waar ik de gegevens moet invullen. Ik doorloop de stappen nog eens en kom dan op een scherm > user does not exist in our database of iets dergelijks. Waarna ik automatisch uitgelogd wordt en hij plots mijn email adres als user voorstelt. Ik log dan in met de nieuwe gegevens en dat werkt ineens, maar dan krijg ik de boodschap dat dit een persoonlijke gebruiker is, en ik geen onderdelen kan beheren via deze user in mijn telenet, omdat het niet de hoofd account is...
![]()
Ik kan mijn Yugo ook nog steeds gebruiken ondanks dat ik OneUp zonder TV genomen heb.
Wat een soep
. Dus nu afwachten tot wanneer ik een track & trace krijg van telenet :')