Base/Telenet is het beste. Zowel op snelheid als coverageProximus netwerk is het beste
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Base/Telenet is het beste. Zowel op snelheid als coverageProximus netwerk is het beste
Neen die van mij is groter.Base/Telenet is het beste. Zowel op snelheid als coverage
Heb hier niet die ervaring.Proximus netwerk is het beste
Goed voor u, maar dt wil niet zeggen dat het Proximus netwerk het beste is. Dat is jarenlang zo geweest maar sinds kort heeft Telenet/Base het Proximus netwerk voorbij gestoken qua snelheid en bereik.Neen die van mij is groter.
Ik heb jaren op het netwerk van BASE gezeten en dat trok op niet veel.
Goed voor u, maar dt wil niet zeggen dat het Proximus netwerk het beste is. Dat is jarenlang zo geweest maar sinds kort heeft Telenet/Base het Proximus netwerk voorbij gestoken qua snelheid en bereik.
Mogelijks niet overal uiteraard maar globaal gezien dus wel.
Mocht je hier niet akkoord mee zijn mag je dit gerust ook even staven met recente artikels of data uiteraard.
Indien mogelijk, kijken of jouw TV de laatste nieuwe software draait en desnoods updaten, dit helpt soms.Iemand ervaring met die signaalswitch en een Blaupunkt tv?
Ik kan wel aan de instellingen maar frequentie kan ik alleen op automatisch zetten of een andere waarde. Zelfde voor netwerk-id en symboolfrequentie. Kan ze niet instellen op de waarde die Telenet op de site opgeeft. Is nochtans maar een 5-tal jaar oud.
De add-on werkt hier nagenoeg perfect. In samenwerking met Yatse heeft de partner hier een goede ervaring.Momenteel krijg ik klachten van de vriendin dat ze graag wilt zappen, want da streamen is niet hetzelfde. Dus nu ben ik aan het kijken om eventueel een nieuwe chromecast aan te schaffen en via kodi de yeloplay add-on hier op te plaatsen. Aangezien de ouders al een telenet account hebben, zou ik dat daarvoor willen gebruiken.
Maar zijn er hier mensen die daar al ervaring mee hebben?
Moet niet specifiek chromecast - kodi - yeloplay zijn, maar alle tips zijn welkom voor dat ik het ga kopen.
Staat nog wel niet echt op punt denk ik. Heb ook TV Flow en als ik via die link doorklik krijg ik een foutmelding. Had dat een paar weken geleden ook al eens geprobeerd en dat is nog altijd dezelfde foutmelding als toen. Zal weer iets niet goed staan in hun systeem as usualKan je eigenlijk play sports extra nemen als je tv flow hebt? Of gaat dat nog steeds enkel via Telenet tv box/digicorder?
De playsport app werkt niet meer en moet dit updaten naar tv flow app. Ik neem aan van wel?
Edit: gaat blijkbaar https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-streamz-play-more-of-play-sports-bestellen/

Ik heb sinds 3 dagen tv flow maar het werkt maar niet, ik kan mij niet inloggen op de app. Ik kan mij wel op mijn Telenet inloggen en daar tv flow tussen abo vinden.Staat nog wel niet echt op punt denk ik. Heb ook TV Flow en als ik via die link doorklik krijg ik een foutmelding. Had dat een paar weken geleden ook al eens geprobeerd en dat is nog altijd dezelfde foutmelding als toen. Zal weer iets niet goed staan in hun systeem as usual
![]()

Ik kan gewoon inloggen op Flow met dezelfde gegevens van Mijn Telenet. Mijn ervaring zoals altijd: als je vervelende problemen hebt, ga eens langs bij de Telenet winkel. Dat is meestal een stuk efficiënter om iets opgelost te krijgen. Zij hebben ook toegang tot het "goeie" personeel, itt de eerste lijns waar wij meestal terecht komen als we bellen.Ik heb sinds 3 dagen tv flow maar het werkt maar niet, ik kan mij niet inloggen op de app. Ik kan mij wel op mijn Telenet inloggen en daar tv flow tussen abo vinden.
Telenet kan het probleem maar niet vinden want volgens hun staat alles juist
Met play sports is het precies ook miserie.
).Niemand die wat advies heeft? Of is dit as good as it gets?Wat is de beste formule voor onbeperkt internet + telefonie vaste lijn + digitale TV?
Mobiel is niet nodig aangezien het hier voor de oude garde is.
Extreem snelle verbinding eigenlijk ook niet aangezien de toestellen hier aangesloten zijn op een oude router van 100 Mbps.
Verder hebben ze ook nog recht op sociaal tarief.
Momenteel is dit zo'n 6-7 euro, bij ONE(up)/WIGO/YUGO ALL-IN is dit 11,50 als ik correct ben?
![]()
Kan dit eventueel goedkoper?