nokeyboard
Well-known member
Op de site van Telenet staat reclame van een promo. 1 jaar lang one up + mobile voor 66 euro.
Als je daar op klikt vind je deze promo nergens terug
Als je daar op klikt vind je deze promo nergens terug

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waar zie je die promo staan? Ik zie enkel promo's op OneUp gedurende 3 maand.Op de site van Telenet staat reclame van een promo. 1 jaar lang one up + mobile voor 66 euro.
Als je daar op klikt vind je deze promo nergens terug![]()
Waar zie je die promo staan? Ik zie enkel promo's op OneUp gedurende 3 maand.
Ik had dat ook gezien en heb het gemeld aan de helpdesk. Het genie aan de andere kant had er geen verklaring voor.![]()
Fiber van Telenet bij je thuis
Glasvezel komt tot bij jou. Check of fiberinternet beschikbaar is op je adres en ervaar gigasnel internet, zorgeloos streamen en een ultrastabiele verbinding.www2.telenet.be
Surf nu 1 jaar lang tegen gigasnelheden voor slechts €66 met ONEup.
1 Gbps* Internet + Mobile
Ja, dat wil ik
Op mobile nu ook verdwenen.Ik had dat ook gezien en heb het gemeld aan de helpdesk. Het genie aan de andere kant had er geen verklaring voor.
Het viel me wel op dat het verdwijnt als je het bekijkt op de desktop versie.
Hier is vandaag hetzelfde gebeurd. De activatie is achterliggend 'vastgelopen'.Vrijdag een nieuwe modem geplaatst. Sindsdien geen internet meer. De klantendienst vertelt me dat er problemen zijn met het activeren van de nieuwe modems. Als het tegen volgende vrijdag niet opgelost is stap ik na meer dan 20 jaar over naar proximus. Du jamais vu dit.
Hier identiek hetzelfde gebeurd deze maandag (13/02). De prutsers hebben het nog niet opgelost, zal ook niet meer voor deze week zijn.Hier is vandaag hetzelfde gebeurd. De activatie is achterliggend 'vastgelopen'.
Volgens klantendienst duurt herstel twee werkdagen... tegen dinsdag dan, ik ben benieuwd.
Ben blij voor u, natuurlijk. Maar dit slaat werkelijk alles haha - hier al 9de dag aan de gang.Bij mij is de vastgelopen modem activatie nu opgelost, dus binnen de twee werkdagen.
Maar ik raad iedereen aan om geen modems om te wisselen op vrijdag indien het niet dringend is.

Niet te snappen hoe ze dit achterliggend verwerken. Ik had ook verwacht dat we achteraan de lijst zouden zitten en de huidige dossiers eerst verwerkt worden.
Misschien dat die activatie op verschillende plaatsen in de back-end kan mislopen en het ene geval moeilijker is dan het andere ofzo![]()

Ben ik dus momenteel aan het overwegen, ik zal dan maar een beetje geduld hebben en afwachten.Zou dus mensen ten stelligste afraden van een modem onnodig te ruilen in deze periode - en af te wachten tot het rustiger is.