Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen ze Lyanna Mormont speelde was dat toch een 'stoere griet'. Dus ze kan het in principe?Ik denk voornamelijk dat het probleem met Bella is dat die gewoon niet geloofwaardig overkomt als Ellie.
Ellie in S2 is zowat een stoere griet, Bella ziet eruit als een zak patatten.
Ik vond die in S1 totaal niet overkomen zoals Ellie in het spel.
TLOU1 had zo een schitterende chemie tussen de 2 hoofdrolpersonages. Dat was er totaal niet in de serie.
Ik vind haar een regelrechte misscast en dat heeft niks te maken met het feit dat het een lelijk meisje is.
Toen ze Lyanna Mormont speelde was dat toch een 'stoere griet'. Dus ze kan het in principe?
.

Dat vond ik inderdaad ook jammer.Het enige jammere vind ik dat ze al verteld hebbenwie Abby enz zijn en wat hun bedoelingen zijn. In de game was het meer een onverwacht moment en dat maakte het ‘schok’effect iets groter. Nu ga je het wrs zien aankomen omdat ze het al aangekondigd hebben wat ze willen doen. En tijdens de serie ga je ook niet met de vraag zitten van wie zijn ze enz. Voor de rest was de 1e aflevering wel top.
Hoeft er niet per se in te komen he.Dat vond ik inderdaad ook jammer.
Ontopic: waar ik ook benieuwd naar ben:het gevecht met de Rat King.
Ik verwacht/hoop van wel. Toch een belangrijk deel in het spel alleszinds.Hoeft er niet per se in te komen he.
In S1 zat het er ook niet allemaal in.