Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is de reden waarom hij heel de tijd zo depressief rondloopt. Enfin, gaandeweg verandert dat dan wel in depressief zijn omdat Egwene het lief is van Rand.
De meerwaarde was "de massa" een reden geven WAAROM hij het geweld zo verafschuwt. We nemen dat "for granted" in de boeken, maar eigenlijk was daar echt geen meer dan flinterdunne uitleg voor. Het was een verandering die voor mij niet moest, maar die ik wel kan snappen.
Sorry, jij vond in de bijna 800-pagina tellende Eye of the World enkel maar een flinterdunne uitleg voor Perrin's introverte aard, zijn innerlijke strijd omtrent hammer/axe en zijn onzekerheid over de ontluikende "Wolf Brother"-connectie?
Bijna 4 jaar sinds ik het las, maar ik kan me toch nog verscheidene interne monologen, dialogen met Mat/Rand + Tua'athan + Elyas Machera herinneren die daar allemaal op focussen. Ook de situaties met Egwene/Elyas waarbij ze op de vlucht zijn van de raven en nadenkt of hij Egwene de bijl zou "gunnen" indien nodig, het gevecht met de Whitecloaks achteraf en het effect daarvan op hem, etc.
In de boeken werden we nogal vrij hard met de neus op de feiten gedrukt. In de serie zien we daarentegen toch bitter weinig gevolgen van Perrin die zijn eigen vrouw vermoord heeft. En tegen dat we dan eindelijk daar iets over zien (laatste aflevering waarbij hij niet vecht), zijn we eigenlijk wat er gebeurde in episode 1 bijna vergeten.
Geen rekening houden met deNet het seizoen uitgekeken. Leuke serie, ben wel mee maar de cgi stelde toch heel teleur en de reeks kon misschien twee extra afleveringen gebruiken. Ben wel nieuwsgierig naar het vervolg de boeken eigenlijk...
Aan alle boekenlezers: zijn de boeken de moeite? 14 is uiteraard wel een hele lange trot. Heb wat gelezen op reddit maar nog nooit zag ik de meningen zo verdeeld.
.Ik heb zelf al genoeg gerant over de adaptatie, maar jouw visie op de boekenreeks zou ik al helemaal niet graag bekijken als dat jouw visie is op Moirraine.één of andere morraine

Neen, absoluut niet. Er is 1 terloops zinnetje dat enigszins hint dat Perrin ooit gevoelens had voor haar, maar that's it. Volledig gefabriceerd in de serie en totaal onnodig.Aja en als laatste nog , is er in de boeken ook zo'n irritante love line perrin - rhand - egwene? Zoveel screen time dat verspild wordt aan zo'n dingen imo

Als ik jouw reactie lees word ik weer kwaad over hoe ongelofelijk slecht deze adaptatie is![]()

Let's not go there again ...dat zei ik al voor de serie uitkwam
Another woke project gone bad.