Thuis

Thuis

Moeten we eigenlijk spoilers gebruiken? Want wie dit topic nu aanklikt gaat wel heel bewust dat doen natuurlijk 😅

Een vrouw denk ik niet. We hebben nog altijd de behaarde armen zien passeren. Het enige wat ik kan bedenken is een link met Rami die totaal geen succes had bij vrouwen en door Katrien haar obsessie voor Cody geëindigd is waar hij is geëindigd. Maar ja, nogal dood, dacht ik? [\spoiler]
 
Ik vermoed iemand met een link tot het ziekenhuis. Misschien is Abel plots herrezen? Ik ben niet meer zeker of ze zijn lichaam ooit in het water gevonden hebben?
En dan op de rugzak blijkt dat het iemand is die tijd in Amerika heeft doorgebracht?
 
Tja, zijn centrum met "behandelingen" is vrij negatief in de media gekomen toen hij uit Thuis vertrok. Misschien toch terug nieuw inkomen nodig?
 
Zou het den Didi zijn, die heeft misschien wel opgevangen in het ziekenhuis dat Christine alleen naar huis ging en een eitje met Cody te pellen door z'n schorsing. Nancy klaagt toch dat hij zo weinig thuis is.
 
Denk ik niet. De schorsing is er pas gekomen uiteraard toen er al slachtoffers waren gevallen. Hij heeft ook geen link met Cody van voor de gebeurtenissen. Maar ja, wie wel...
 
Vond dat de aflevering echt goed in mekaar zat.

Ik ging echt heel ontgoocheld geweest zijn mochten het Brik of Cody zijn geweest. Finale zat, ondanks we nog niet weten wie het is, wel goed in mekaar. Beetje misleiding met Femke en haar kind. Cody die achter Brik aanging. Om op datzelfde moment de echte dader te zien toeslaan. Wel ook geen idee wie het kan zijn.
 
Moeten we eigenlijk spoilers gebruiken? Want wie dit topic nu aanklikt gaat wel heel bewust dat doen natuurlijk 😅

Dit is een serie voor lineaire tv en dit is nog niet uitgezonden, dus ik vind van wel.

Van Brik had ik het gedacht dat hij zijn moeder verzorgde, hij had al eens gezegd dat ze ziek was. Spijtig dat we het nu nog niet weten. Had ergens gehoopt op een soort Murder by Numbers ontwikkeling 😂. Hoop dat het ergens toch een bekende zal zijn die de laatste maanden wel in beeld was.
 
Laatst bewerkt:
Mijn gok na de finale:

Het gaat iemand zijn die iets te maken heeft met het ongeluk die Cody veroorzaakte, en hem dus wil frame. Een beetje hetgeen sommigen dachten van Brik. Hoop ook wel dat het iemand is die we ooit al eens hebben gezien.
 
Terug
Bovenaan