808 State
Well-known member
Yasmine of Febe ik weet niet juist welke is ook al sinds zeer jonge leeftijd actief bij Studio 100.Brittney vind ik wel zeker goe acteren. En Yasmine, daar kan geen enkel kind momenteel aan tippen, die is echt héél goe.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yasmine of Febe ik weet niet juist welke is ook al sinds zeer jonge leeftijd actief bij Studio 100.Brittney vind ik wel zeker goe acteren. En Yasmine, daar kan geen enkel kind momenteel aan tippen, die is echt héél goe.
Zit ik ook al een 2-tal weken te denken, ik voel gewoon dat het weer naar zoiets zal gaan. Dan ga ik toch neig hard vloeken ze want Tilly is mijn favoriete personage.Ik gok dat Tilly de zoveelste backpacker zal zijn die verdwijnt en nooit meer terugkomt/vermoord wordt.
Britt's trui rook naar wiet?Van wie zou die zak wiet zijn, Ilias?
Kan ook maar in de trailer voor volgende week heeft Ilias wel ineens geldBritt's trui rook naar wiet?
Of van de crapuul dat in de fietsenrekken stond te smoren dat wat geld toegestopt gekregen heeft van Alexander om Robin/Tom een kloot af te trekken?
Maar Ilias wil per sé bewijzen dat hij beter is dan zijn pa en dan zou je toch denken dat hij criminaliteit zou vermijden. (maar soit, hij is niet het scherpste potloodje op dat vlak)Kan ook maar in de trailer voor volgende week heeft Ilias wel ineens geld
Hoelang zal ze een gebonden leven volhouden , ja hoelang is een Chinees he .Tilly Tilly meid wat doet je toch .
Ik hoop het in ieder geval voor haar.Ging Zihame ni naar die fuif?