808 State
Well-known member
Dan kan de seizoensfinale toch enkel zotter zijn?Marthe. Wel raar hoe ze al hun potentiele seizoensfinales nu al laten gebeuren: Chris, nu Alexander,...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kan de seizoensfinale toch enkel zotter zijn?Marthe. Wel raar hoe ze al hun potentiele seizoensfinales nu al laten gebeuren: Chris, nu Alexander,...
Ik dacht eerder aan Robin. Eerst die weed in zijn tas, nu z'n oma in het ziekenhuis en ook zijn familie zwart gemaakt plus op een goed blaadje staan bij zijn nieuwe vlam.Marthe. Wel raar hoe ze al hun potentiele seizoensfinales nu al laten gebeuren: Chris, nu Alexander,...
Jup, Papa Chris.Haha, heb ik dat einde nu goed gehoord...
Luc of CoisIemand een gokje wie het heeft gedaan?
Vicky? Die zou zich toch onmiddellijk zelf gaan aangeven wetende dat haar zoon in 't gevang zit. Ik denk eerder aan Peter eigenlijk, die doet wat eigenaardig. De dader die de advocaat is van de onschuldige zoon van zijn partner. Hij moet dan Ilias zien vrij te krijgen zonder zichzelf te verradenWss de moeder van Ilias ofzo om haar zoon te beschermen of iets dergelijks.

Zou Karin het niet gedaan hebben? Heeft ergens ook wel een motiefVicky? Die zou zich toch onmiddellijk zelf gaan aangeven wetende dat haar zoon in 't gevang zit. Ik denk eerder aan Peter eigenlijk, die doet wat eigenaardig. De dader die de advocaat is van de onschuldige zoon van zijn partner. Hij moet dan Ilias zien vrij te krijgen zonder zichzelf te verraden![]()