Thuis

Thuis

Ligt het aan mij of lijkt het alsof er iemand tegen de grond kwakt van op een redelijke hoogte, helemaal op het einde van de trailer van de seizoensfinale ? Indien ja, dan hoop ik dat het Abel is die aan het stok krijgt met Eddy en dat Eddy hem dan een duw geef waardoor Abel over de railing van zn balkon naar beneden valt en te pletter stort.
Ik heb dat toch niet gezien, of heb ik iets gemist?

Mijn theorie: Robin is niet het arme dutske dat meppen krijgt en bedreigd wordt, maar de kleine baas 😏
Hij heeft dat wapen besteld bij z'n coke buddies. De ontsnapte kleine crimineel komt dat wapen leveren aan de deur en Robin gaat dan naar de rechtbank om de vrouw van Alexander dood te schieten, om zijn oma te wreken. Ook onweerstaanbare drang. Maar hij schiet per ongeluk Marianne of Karin neer.

Ligt het aan mij of lijkt het alsof er iemand tegen de grond kwakt van op een redelijke hoogte, helemaal op het einde van de trailer van de seizoensfinale ? Indien ja, dan hoop ik dat het Abel is die aan het stok krijgt met Eddy en dat Eddy hem dan een duw geef waardoor Abel over de railing van zn balkon naar beneden valt en te pletter stort.

Abel en zijn groepje zullen wel nog even doorgaan , want het verhaal met de zus van Sunny (even de naam vergeten).
Moet nog even doorgaan ,

aangezien ze de goeie raad van Judith gaat opvolgen en die "bevriende" top psycholoog gaat opzoeken.

Abel en zijn groepje zullen wel nog even doorgaan , want het verhaal met de zus van Sunny (even de naam vergeten).
Moet nog even doorgaan ,

aangezien ze de goeie raad van Judith gaat opvolgen en die "bevriende" top psycholoog gaat opzoeken.
Idd, je ziet zo dat dat één van zijn creepy vriendjes gaat zijn.

Mijn theorie: Robin is niet het arme dutske dat meppen krijgt en bedreigd wordt, maar de kleine baas 😏
Hij heeft dat wapen besteld bij z'n coke buddies. De ontsnapte kleine crimineel komt dat wapen leveren aan de deur en Robin gaat dan naar de rechtbank om de vrouw van Alexander dood te schieten, om zijn oma te wreken. Ook onweerstaanbare drang. Maar hij schiet per ongeluk Marianne of Karin neer.
Wie heeft Robin de vorige keren dan die slagen verkocht?

In het naar buiten gaan aan de rechtbank kruist Nancy de dochter van Coseyns (de meest rechtse in de rechtbank) die haar hand in haar jas houdt. Die is dus met een wapen (van de cokeboys) naar binnen om te schieten. Wie ze raakt valt af te wachten...

In het naar buiten gaan aan de rechtbank kruist Nancy de dochter van Coseyns (de meest rechtse in de rechtbank) die haar hand in haar jas houdt. Die is dus met een wapen (van de cokeboys) naar binnen om te schieten. Wie ze raakt valt af te wachten...
Die dochters kwamen ook wel iets te vaak in beeld vond ik al.

Wie stond er bij Robin aan de deur (die ene die vrijgelaten werd, of bompa Frank?), gaat Tamara op zoek naar Leo, hoe loopt het af met Britt (ik hoop echt dat het geen gangbang is en natuurlijk, wie is er neergeschoten (mijn gok: Karin)?

Edit: Tom was wel duidelijk door Vermassen geïnspireerd met zijn onweerstaanbare drang.
Zou geweldig zijn mocht het Marianne zijn die dood is. Leah Thys is 79 en zou goed op pensioen kunnen. Zou nog een goeie shock zijn voor de trouwe kijkers ook om haar er zo uit te halen.
Al zal het waarschijnlijk 1 van die hangjongeren zijn. En bij Robin zal Gregory wel zijn zeker?

Dat Tom onweerstaanbare drang ging pleiten zat er aan te komen eens hij aan zijn betoog begon.
Ik vermoed ook dat het mentale oorlogsvoering zal zijn van Bob
Bob lijkt me daar te slim voor; Ook al is er een serieuze hoek af, hij is zeer doordacht. Iedereen denkt dat hij dood is, waarom zou hij dan teken van leven geven?

Eerste trailer op vrt 1 nu. De orde van de withemden is precies van plan om Britney te offeren aan hun heilige Cois als onderdeel van een herrijzenis ritueel. Als onderdeel daarvan hebben ze dokter Dré neergeschoten op het proces van Marianne. Ondertussen trekken Thilly en Tamara samen eropuit om Bob en Leo terug te vinden. Leo is ondertussen gedoctoreerd quantumfysicus

Hopelijk halen ze het nu terug. 2de helft van het seizoen was best goed vorig jaar maar eerste helft was wel bucht.

Terug
Bovenaan