RiCOManiaC
Well-known member
En uiteraard moest er ook weer iets met een kind gebeuren in Thuis....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel een hoop afval die we konden missen.Exit Viv, de leegloop gaat nu wel heel snel, en zo duurt de vloek van Ricus nog even voort

Hans ga terug naar u bureau!Wel een hoop afval die we konden missen.
Viv heel vervelend personage. En die Lyn die dat speelde lijkt mij ook niet zo een toffe.
Aangezien ze flashbacks naar vroeger doen. Zoals Peggy met baby Vic in de armen in het water lopen?Opt einde van het seizoen zal Lyn Hannahtje wel in stukken kappen zeker?
Daarvoor lijkt Hannah mij iets te groot (en dat was baby Lucas)Aangezien ze flashbacks naar vroeger doen. Zoals Peggy met baby Vic in de armen in het water lopen?
Dan is het misschien Polly die tegen eind seizoen terug gevonden is.Daarvoor lijkt Hannah mij iets te groot (en dat was baby Lucas)

Ik hoop zo hard dat Polly terugkomt!Dan is het misschien Polly die tegen eind seizoen terug gevonden is.![]()
Vita is ook nog niet gesloopt en Lowie zit toch in die werkenIk hoop zo hard dat Polly terugkomt!
Ik snap niet dat ze bij het leegmaken van Vitta niet de voorbereidingen van Bob gevonden hebben. Die doos stond daar dacht ik nog? Daaraan konden ze achterhalen dat het plan was Polly in leven te houden en niet de dood in te jagen…
Dacht dat Viv die doos toch al gevonden had. Of ben ik nu zo mis.Ik hoop zo hard dat Polly terugkomt!
Ik snap niet dat ze bij het leegmaken van Vitta niet de voorbereidingen van Bob gevonden hebben. Die doos stond daar dacht ik nog? Daaraan konden ze achterhalen dat het plan was Polly in leven te houden en niet de dood in te jagen…

Weggezet ja maar wat er daarna mee is gebeurd? Was in de eerste plaats het bewijs dat Bob niet dood is maar wat het nu moet bewijzen is nog een andere vraagDacht dat Viv die doos toch al gevonden had. Of ben ik nu zo mis.![]()
En van een kinderslot heeft ze ook nog nooit gehoordDie scène met Vic heel bizar. Waarom parkeerde Femke daar in godsnaam aan de linkerkant van de weg?
De dokter heeft er toch nog iets van gezegd bij de bespreking (Femke reageerde nog dat ze op weg waren naar de dokter).Die hoge koorts van Vic is nu dus een compleet non-issue geworden?
. Vind het opmerkelijk hoe ze haar rust bij Peter heeft gevonden en ondanks alles haar temperament niet op Femke laat zegevieren, ze is er gewoon oprecht voor Peter.Zwijg zeg ik u!Ons Lindsay begint wel al goed door te draaien