Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Wie noemt er zijne kleine Artemis
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeus natuurlijk.Wie noemt er zijne kleine Artemis
Dat de pa en zus van Tim geen zuiveren zijn, hadden we natuurlijk al langer door. Denk toch wel dat Lyn over de schreef is gegaan en Sam het ziekenhuis heeft ingeklopt...Bwah, ik ga voor de papa. Die staat ook nog niet in de generiek terwijl Lynn er wel vrij snel in stond.Allez, terug wat "actie" in thuis.Dat de pa en zus van Tim geen zuiveren zijn, hadden we natuurlijk al langer door. Denk toch wel dat Lyn over de schreef is gegaan en Sam het ziekenhuis heeft ingeklopt...
Da's al een paar weken geleden uitgelekt dat die terug komt. Acteur die Sunny speelt had per ongeluk stukje van zijn script op Instagram gepost en daar stond een gesprek tussen de twee op.Zou Vince nu eigenlijk nog terug komen of waartoe moet die verhaallijn leiden?
Ook al gewoon openlijk gezegd in de thuis Podcast.Da's al een paar weken geleden uitgelekt dat die terug komt. Acteur die Sunny speelt had per ongeluk stukje van zijn script op Instagram gepost en daar stond een gesprek tussen de twee op.
Maar die was toch dood?
Hij is er 14 jaar uit, 31 december 2010. Al hoop ik dat HLN zich mistelt heeft want de heilige Pelckmans moet herrijzen. Da zou nu is ne schone cadeau zijn, zelfs zotte Julia die hem niet kleinkrijgt.Çois Pelckmans is wel effectief exact 15 jaar uit Thuis, maar gaan ze die dan zoals in Dallas laten herrijzen uit de doden?
Maar die hebben toch niets van connectie meer met de huidige personages, buiten met Frank, Waldek of Rosa misschien?Qua comeback: zowel Eric en Martine als Sam en Dorien zijn er 15 jaar uit. Dat kan altijd
Het is familie van Marianne die nu bij haar zus in Oman zit. Paar linken daar. En ze hebben een goeie band met Femke na heel de Mike affaire en met Peter hun oude schoonzoon.Maar die hebben toch niets van connectie meer met de huidige personages, buiten met Frank, Waldek of Rosa misschien?
Buiten de Çois komt er dus echt geen enkel ander personage in aanmerking, zeker niet gezien het een populair personage moet zijn.
Tim zal om dit te verwerken in therapie gaan bij Anna, en dat zal dan een koppel worden zodat deze toch nog een plusdochter krijgt.Sam verdwijnt dus uit de reeks..... Zeer jammer dit....
Wat ga je zo missen aan Sam?Sam verdwijnt dus uit de reeks..... Zeer jammer dit....
Ik vond dat nu toch ook wel een toffe verschijning waarbij ik niet elke keer het gevoel had dat ze echt slecht acteerde. Zoals bij Adil, Tom, Robin, Nancy, Cedric... en anderenWat ga je zo missen aan Sam?