Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Meest logische inderdaad. Of Martine (zou heel random zijn maar die heeft ook een dooie dochter)Allee, morgen weten we wie 1 van de 2 personages is die ging terugkomen.
Ik gok op Kaat.
Ik gok dan toch ook eerder op Martine. De hand op de schouder van Simonne leek me te "oud" om van Kaat te kunnen zijn. Hoop vooral niet Angèle. Daar waren we nu vanaf.Meest logische inderdaad. Of Martine (zou heel random zijn maar die heeft ook een dooie dochter)
Blijkbaar niet dus, had mss niet goed opgeletZo oud leek die hand toch ook niet?

Die leeft blijkbaar ook van de hemelse dauw.De Niels zijn lief werkt enorm op mijn systeem. Wat een non personage.
Mislukte Jack Sparrow is de naamDe Niels zijn lief werkt enorm op mijn systeem. Wat een non personage.

Want dat hoort er gewoon bij volgens jou? En wat doet die huidskleur er toe? Was bij Therèse ook niet van belang.Dat wordt dan de 2de zwarte die in elkaar geslagen wordt op een half jaar tijd.
Tis nog niet gebeurd he laten we het even afwachten.Want dat hoort er gewoon bij volgens jou? En wat doet die huidskleur er toe? Was bij Therèse ook niet van belang.
Dus eerst ga je het framen als dat zal sws gebeuren en nu zijt ge u kar al aan het keren?Tis nog niet gebeurd he laten we het even afwachten.
Framen lol dit is het Thuis topic hè je mag toch wel speculeren of niet soms Djezes.Dus eerst ga je het framen als dat zal sws gebeuren en nu zijt ge u kar al aan het keren?