Thuis

Thuis

Ze is gespot op de set.
17 jaar geleden zelfs.

De dochter van Jean pieeeeeerrre, den antiquair.

Jean-Pierre zint op wraak wanneer hij ontdekt dat Marie de biologische dochter van Dré is. Dré is in zijn drankzucht hervallen en wordt hierop gepakt door Jean-Pierre. Dré wordt geschorst door de Orde van de Geneesheren, maar kan uiteindelijk dankzij Jean-Pierre zijn verslaving onder controle krijgen.

Zou het eigenlijk nog een feit zijn dat Kaat vroeger Franky was (en dus een man)? Of is Kaat nu een vrouw zoals Lynn en Femke en wordt er bij mogelijke nieuwe partners voor haar niet meer over het transgender gegeven gesproken?

Wat gaat Marie trouwens komen doen in Thuis, die kent daar toch niemand meer?

Zou het eigenlijk nog een feit zijn dat Kaat vroeger Franky was (en dus een man)? Of is Kaat nu een vrouw zoals Lynn en Femke en wordt er bij mogelijke nieuwe partners voor haar niet meer over het transgender gegeven gesproken?
Daar wordt gewoon geen punt meer van gemaakt denk ik, is al genoeg over dat gegaan.
Wat gaat Marie trouwens komen doen in Thuis, die kent daar toch niemand meer?
Frank en Simonne, Kaat, Femke, Nancy, Eddy, Peter, Marianne. Er zijn er nog wel enkele. Zal zich misschien komen mengen in Feniks na dat wijn debacle.

Ja maar een mogelijke nieuwe (bed)partner van haar moet dat toch opmerken?
Cedric zou daar vb al niks van zeggen. Voor de rest zijn er geen mannelijke hetero/bi personages die het niet al weten volgens mij.

Geen verschil meer… ik denk wel dat er een verschil is dat een partner op zou moeten merken. Er een punt van maken is wat anders.

Terug
Bovenaan