Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Please ja once and for all. Justice for Cois!Of Angele![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Please ja once and for all. Justice for Cois!Of Angele![]()
En zeker niet naïeve, zachte Rami...Ja en dan typisch ook Waldek als volgende, met zijn temperament.... want wie gaat er een flik verdenken...
Die midseasons nooit eigenlijk. Vroeger bouwde ze gewoon op naar 1 finale en dat werkte beter. Nu gaat het wat te snel. Binnen 3 weken is het afl 6000 dat zal ook weer een dubbele worden waarschijnlijkHad er toch scenarieel meer van verwacht. Van die mid season. Weinig twists.
Wel heerlijk acteerwerk van Simonne, Frank en Eddy.
Heeft iedereen al even door waarom zouden ze anders nieuwe stand bye flik Zeger introduceren?Het is Ramy
Ja ik had het al getypt en stond nog als concept, moest alleen nog op ‘plaats reactie’ duwenHeeft iedereen al even door waarom zouden ze anders nieuwe stand bye flik Zeger introduceren?

Niet gevlucht denk ik maar waarom zou ne geschorste flik op den bureau moete zijn?Is de Ramy dan gevlucht naar 't buitenland, of waar zit die ergens?
Inderdaad, was efkes vergeten dat hij geschorst was.Niet gevlucht denk ik maar waarom zou ne geschorste flik op den bureau moete zijn?
Kwam hij ook enkel voor KatrienInderdaad, was efkes vergeten dat hij geschorst was.
Maar hij kan toch nog in de Withoeve opduiken?

Hoe slecht speelt dieje Rami zijne rol zeg... Helft van den tijd is het "ZWIJGTTT! GIJ SNAPT HET NIE!" als reactie op het gekwebbel van Thilly.